کشف 19 كيلو گرم ترياک در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از كشف 19 كيلو مواد مخدر از نوع ترياک و دستگيری يک قاچاقچی سابقه دار در يک عمليات پليسی خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سردار آزادی فرمانده انتظامی استان گفت : در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يک نفر در امر تهيه و توزيع مواد مخدر مطلع و رسيدگی به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد اين فرد به صورت عمده در تهيه و قاچاق مواد مخدر فعاليت دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد : ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند اين متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان های جنوبی به وسيله يک دستگاه خودرو به استان های غربی كشور منتقل و توزيع كند .

سردار آزادی با اشاره به اينكه عمليات دستگيری اين متهم آغاز و با تشكيل 3 تيم از پليس مواد مخدر مركز استان و شهرستان خرمدره به اجرا درآمد خاطر نشان كرد: مأموران موفق شدند متهم را با يک دستگاه وانت پيكان در اتوبان زنجان - قزوين شناسايی و متوقف كنند.

وی با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسی دقيق از خودرو متهم 19 كيلو گرم ماده مخدر از نوع ترياک كه در وانت پيكان جاسازی شده بود كشف كردند، گفت : اين متهم با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانونی به دادسرا معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر افزود: بی شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعی به مرکز فوريت های پليس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد .

انتهای پیام /ک


قاچاقچی تریاک در زنجان روانه زندان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.