فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان:

در جریان یک عملیات ضربتی 680 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد

سردار روح الامین قاسمی از کشف 680 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس استان‌های کرمان و سمنان خبر داد گفت: در این عملیات دو خودرو سواری پژو توقیف و دو نفر نیز دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی هوشیاری ماموران نیروی انتظامی طی عملیات مشترک با استان کرمان انتقال یک محموله مواد مخدر از شرق کشور از رسیدن به پایتخت بازماند، گفت: در جریان این عملیات 680کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی بابیان اینکه در اقدام ضربتی با اقدامات اطلاعان فنی و تخصصی مخفیگاه قاچاقچیان در بم شناسایی شد، افزود: پلیس سمنان با تعامل پلیس کرمان روز گذشته دو دستگاه خودرو سواری پژو را توقیف و در این رابطه دو نفر را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ در صدر برنامه‌های ناجا قرار دارد، ابراز داشت: نیروی انتظامی به شدت با عوامل قاچاق برخورد می‌کند که در این رابطه قاچاقچیان به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 سردار قاسمی اضافه کرد: از شهروندان تقاضا داریم هر گونه موارد مشکوک را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام / گ

۶۸۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس کرمان و سمنان کشف شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار