فرماندار بیله‌سوار گفت: تاکنون 125 هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان بیله‌سوار خریداری شده و پیش‌بینی می‌شود بیش از 160 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از مزارع منطقه برداشت شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن قبادی ،فرماندار بیله‌سوار امروز در بازدید از برداشت گندم از مزارع شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه روند خرید گندم از کشاورزان افزایش یافته است، اظهار کرد: بیش از 67 هزار هکتار از اراضی شهرستان به کشت گندم دیم اختصاص یافته و حدود 10 هزار و 700 هکتار نیز به گندم آبی اختصاص یافته است. 

وی افزود: از روز دوم خرداد امسال خرید گندم از کشاورزان شهرستان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود بیش از 160هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از مزارع منطقه برداشت شود.

فرماندار بیله سوار با اشاره به اینکه خرید گندم در 12 مرکز خرید به صورت شبانه روزی ادامه دارد، اظهار کرد: روند بارگیری و حمل گندم کشاورزان توسط شرکت‌های مجری طرح انجام می‌شود و روند خرید در شهرستان مطلوب و روان است.

فرماندار بیله‌سوار بیان کرد: تاکنون 4 هزار تن محصول کلزا از کشاورزان شهرستان خریداری شده و مبلغ آن به کشاورزان پرداخت گردیده است.

انتهای پیام/ع

برداشت گندم از مزارع بیله سوار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.