سمور پیشگو روسیه را پیروز بازی با مصر دانست

یک سمور دریایی ،پیش بینی کرده است روسیه در بازی برابر مصر به پیروزی خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم های ملی روسیه و مصر روز سه شنبه در دومین بازی مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2018 در سنت پترزبورگ به مصاف هم خواهند رفت و یک سمور دریایی سوچی، پیش بینی کرده است که تیم روسیه در این مسابقه به پیروزی خواهد رسید.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

تیم روسیه در اولین بازی خود در مسابقه افتتاحیه جام جهانی 2018 با نتیجه قاطع (5-0) بر عربستان سعودی غلبه کرد و اکنون صدرنشین گروه A است. مصر هم در دیدار اول خود در غیاب محمد صلاح شکست خورد.
هری، سموری که در آکواریوم سوچی زندگی می کند و نتیجه دیدار افتتاحیه را هم درست پیش بینی کرده بود یک بار دیگر هم رای به پیروزی روس ها داده است.
ژانا مدیر این آکواریوم گفت :"هری بسیار وطن پرست است. برای بار دوم، او پیروزی تیم روسیه را پیش بینی کرده، و این بار در مسابقه برابر تیم ملی مصر. هری توپی را که به رنگ پرچم سه رنگ کشور ما بود انتخاب کرده است،"
گفتنی است تا کنون حیوانات زیادی نتایج مسابقات جام هانی 2018 را پیش بینی کرده اند، از جمله سفید گربه نری از سنت پترزبورگ، خوک خرطوم دراز از باغ وحش لیمپو نیژنی نووگورود ، دو کرگدن به نام های میلیا و گیلاسیک از کالینینگراد ، راکونی از ایرکوتسک، بزی از سامارا، خرگوشی از سوچی، نهنگی از آناپا و میمونی از یکاترینبورگ.

مسابقات جام جهانی 2018 بین 14 ژوئن و 15 ژوئیه در 12 استادیوم 11 شهر روسیه برگزار می شود. سوچی میزبان چهار مسابقه مرحله گروهی است: پرتغال مقابل اسپانیا (15 ژوئن)، بلژیک و پاناما (18 ژوئن)، آلمان مقابل سوئد (23 ژوئن) و استرالیا مقابل پرو (26 ژوئن).

 

بیشتر بخوانید:

رونالدو: باید برابر مراکش پیروز شویم

تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ حرف‌هایی برای گفتن دارد


انتهای پیام/

روسیه مقابل مصر پیروز می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار