جام جهانی ۲۰۱۸؛

داکروز: اجازه فکر کردن را باید از اسپانیایی‌ها بگیریم

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تنها عاملی که می‌تواند ما را برابر اسپانیا به موفقیت برساند این است که اجازه فکر کردن از آن‌ها را بگیریم.

داکروز: تنها عامل موفقیت آمیز برابر اسپانیا اینست که اجازه فکر کردن از آنها را بگیریم/مطمئنم که می توانیم به مرحله بعدی راه یابیمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوسیانو داکروز مربی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با «رادیو مارکا» اسپانیا، گفت: مانند گذشته ما اعتماد به نفس داریم چرا که ماه‌ها برای داشتن چنین اعتماد به نفسی کار کرده‌ایم. مطمئن هستیم که این پتانسیل را داریم تا برای نخستین بار به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کنیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: با وجودی که با سه تیم خیلی خوب و بزرگ همگروه هستیم و از این خبر داریم که کارمان در گروه B. بسیار دشوار است، اما با این حال من و سایر اعضای تیم بسیار خوشحال و راضی هستیم از اینکه به عنوان صدرنشین گروه به مصاف اسپانیا می‌رویم. البته با وجودی که مراکشی‌ها در بازی اول مقابل ما شکست خوردند، اما با این حال نمی‌توانیم آن‌ها را از بین کاندیدا‌های صعود به دور بعد کنار بگذاریم و شک نداشته باشید آن‌ها در بازی برابر اسپانیا و پرتغال دردسر‌های فراوانی را برای این 2 تیم بوجود خواهند آورد.

داکروز درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا گفت: تنها عاملی که می‌تواند ما را برابر اسپانیا به موفقیت برساند این است که اجازه فکر کردن از آن‌ها را بگیریم.

مربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند که اخراج لوپتگی از سرمربیگری اسپانیا روی عملکرد این تیم تأثیر داشته باشد یا خیر، بیان کرد: خیر، به این مسئله چندان اعتقاد ندارم چرا که اسپانیا همچنان تیم قدرتمندی و با پتانسیل بالا است.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی تیم‌های ملی اسپانیا - ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

ای اف سی: کی روش نگران بازی با اسپانیای زخم خورده نیست / ایران به دنبال حفظ صدر جدول است

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات اوسیانو داکروز در گفتگو با رادیو مارکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار