ناكامى واليبال ايران در راهيابى به فينال ليگ ملت‌ها

تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست مقابل تیم ملی آمریکا، شانس خود را برای رسیدن به مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال از دست داد.

ناكامى واليبال ايران در راهيابى به فينال ليگ ملت‌هابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بامداد امروز تیم ملی والیبال ایران آخرین دیدار خود در هفته چهارم لیگ ملت‌ها را مقابل تیم ملی والیبال آمریکا برگزار کرد. دیداری که شکست ۳ بر صفر مردان ایران را به همراه داشت و موجب شد تیم ملی کشورمان شانس خود را برای صعود به مرحله نهایی این مسابقات از دست بدهد.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در شرایطی مقابل آمریکا متحمل شکست شده بود که پیش از این مسابقه ۷ شکست را تجربه کرده و تنها موفق به کسب سه پیروزی شده بود.

به این ترتیب ایران از 12 بازی خود صاحب چهار برد و 12 امتیاز شده است و شانس خود را به طور کلی برای صعود به مرحله نهایی از دست داد.

در دوازدهمین روز این مسابقات، ایتالیا در حالی که به بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود، از استرالیا شکست خورد و آرژانتین با هدایت خولیو ولاسکو مقابل ژاپن باخت.

لهستان و برزیل هم که تا هفته سوم، تیم های اول و دوم جدول رده بندی بودند، هر سه مسابقه هفته چهارم را با شکست پشت سر گذاشتند و در جدول رده بندی نیز نزول کردند.

در تعیین رتبه تیم ها، تعداد برد اولویت دارد. در صورت مساوی بودن برد تیم ها، به ترتیب میزان امتیاز، میانگین ست (نسبت ست های برده بر باخته) و میانگین پوئن (نسبت پوئن های کسب کرده بر واگذار کرده) می تواند جایگاه تیم ها را تعیین کند.

در لیگ ملت های والیبال، 16 تیم در پنج هفته به مصاف هم می روند و در پایان پنج تیم برتر به همراه فرانسه (میزبان مرحله نهایی) راهی دور بعد می شوند.

تیم ملی ایران در پنجمین هفته از لیگ ملت های والیبال در تهران به مصاف رقبای خود می رود. برنامه مسابقات هفته پنجم در تهران به شرح زیر است:

** جمعه 1 تیر
ساعت 15:30 آلمان – بلغارستان
ساعت 18 ایران – کره جنوبی

** شنبه 2 تیر
ساعت 15:30 آلمان – کره جنوبی
ساعت 18 ایران – بلغارستان

** یکشنبه 3 تیر
ساعت 15:30 کره جنوبی – بلغارستان
ساعت 18 ایران – آلمان

انتهای پیام/

شاگردان گولاکوویچ به فینال لیگ ملت ها نرسیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار