پیک مصرف برق در استان بوشهر کاهش یافت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با تغییر ساعت کار ادارات استان بوشهر، از ۲۱ خرداد تاکنون پیک مصرف برق در این استان ۵۰ مگاوات کاهش یافت.

پیک مصرف برق در استان بوشهر کاهش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امرالله پاراد بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به تغییر ساعت ادارات برای جلوگیری از خاموشی برق در استان بوشهر اظهار داشت: تغییر ساعت کار در ادارات استان بوشهر از ۲۱ خرداد رقم خورد که این مهم در مدیریت مصرف انرژی الکتریکی تغییر محسوسی داشته است.

وی با بیان اینکه تغییر ساعت کار ادارات در استان بوشهر به سبب جلوگیری از خاموشی و کاهش اوج مصرف برق محقق شده است خاطر نشان کرد: با تغییر ساعت کار ادارات، تاکنون پیک مصرف برق در این استان ۵۰ مگاوات کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه پیک مصرف برق با دمای هوا ارتباط مستقیمی دارد افزود: پیک مصرف برق در استان بوشهر تاکنون به ۱۵۲۰ مگاوات رسیده است که این اوج در گرمترین روز محقق شد و با خنک‌تر شدن هوا این میزان به ۱۳۲۰ مگاوات کاهش یافت.

پاراد با بیان اینکه برخی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به ساعت تعطیلی و خاموشی وسائل خنک کننده در هنگام تعطیلی توجه نمی‌کنند گفت: انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها، ادارات و به ویژه بانک‌ها نسبت به ساعت تعیین شده برای فعالیت توجه کنند در غیر این صورت در راستای جلوگیری از خاموشی‌ها، برق این ادارات و بانک‌ها قطع می‌شود.

وی، از همکاری ۸۰ درصد دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان مطابق برنامه ساعت تعیین شده خبرداد و تاکید کرد: برق مصرفی تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها همه روزه کنترل و ثبت می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه تمام ظرفیت تامین برق وارد مدار است تصریح کرد:تغییر ساعت کاری ادارات عامل موثری در کاهش مصرف و پیک بار برق است که می‌تواند در اوج گرما از خاموشی‌ها پیشگیری کند.

انتهای پیام/م

پیک مصرف برق در استان بوشهر ۵۰ مگاوات کاهش یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.