اجرای طرح پارک معرفت در پارک‌های اراک

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی ازاجرای طرح پارک معرفت در پارک‌های اراک خبرداد.

اجرای طرح پارک معرفت در پارک‌های اراکحجت الاسلام قربان پور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی  در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: طرح پارک معرفت با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک سازمان تبلیغات اسلامی و سپاه پاسداران در چند پارک شهر اراک از جمله پارک ملت  اجراشد.

حجت الاسلام قربان پور افزود: با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ۳۰ نفر از مبلغین اعزامی از قم در استان مرکزی به شکل ابتکاری در این طرح شرکت کردند و برنامه‌های متعدد فرهنگی از جمله معرفتی، مشاوره، احکام، پاسخ به شبهات، خانواده، قرآن، روشنگری، کار با کاغذ و سفال، حقوق شهروندی، کار‌های هنری و ورزشی برای کودکان، نوجوانان وجوانان اجرا کردند.

وی هدف از اجرای طرح پارک معرفت در فضا‌های عمومی شهر اراک را ایجاد فضایی بانشاط برای جذب نیرو‌های جوان و طرح مباحث معرفتی در فضای عمومی به ویژه اموزش‌های فکری و معنوی با استفاده از ابزار هنر دانست و اضافه کرد: در این طرح همچنین روحانیان با حضور در پارک‌ها در کنار جوانان به بحث و تبادل نظر پرداخته و به سوالات این عزیزان پاسخ دادند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه برنامه‌های این طرح با حضور گسترده جوانان و نوجوانان استقبال گسترده مردم همراه بود ادامه داد: امسال برای پنجمین سال متوالی ک. طرح پارک معرفت در پارک‌های شهر اراک اجرا شد.

انتهای پیام / ج

اجرای طرح پارک معرفت در چند پارک شهر اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.