افتتاح 3 هتل تا دو ماه آینده

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از افتتاح 3 هتل طی دوماه آینده خبرداد.

افتتاح 3 هتل تا دو ماه آیندهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رزیتا ناصرالمعمار معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با اشاره به اینکه تا دوماه آینده شاهد افتتاح 3 هتل در همدان خواهیم بود گفت: یک مهمان‌پذیر و دو مجتمع گردشگری نیز تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از سه هتل به ظرفیت اقامتی همدان کمک خواهد کرد، افزود:  هتل آپارتمان کتیبه همدان و فاران تویسرکان به همراه هتل امیران 2،طی دو ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه هتل و ایجاد ظرفیت اقامتی به جذب گردشگر می‌انجامد، ادامه داد: هتل امیران 2 ظرفیت اقامتی بیشتری دارد که می‌تواند در جذب گردشگر و کمک به گردشگری استان نقش بسزایی داشته باشند.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان بیان کرد: هتل آپارتمان کتیبه با 100 تخت، هتل آپارتمان فاران با 35 تخت و هتل امیران 2 با 130 تخت به ظرفیت اقامتی همدان اضافه خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه افزایش هتل‌های اقامتی در همدان موجب تنوع در امر گردشگری می‌شود، یادآور شد: با توجه به اینکه تبلیغات گردشگری امری مستمر است بنابراین باید برای جذب مسافر نیز ظرفیت اقامتی بیشتر شود.

ناصرالمعمار با تأکید بر اینکه باید ظرفیت‌های اقامتی شامل مجتمع گردشگری، هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر در همدان ایجاد شود، افزود: گردشگر ورودی به استان نیازمند ایجاد اقامتگاه‌های مختلف است که همچنان در همدان این ظرفیت در حال افزایش است.

وی با اشاره به سه مورد از ظرفیت‌های اقامتی که امید به بهره‌برداری آنها در سال جاری داریم، بیان کرد: امسال یک مهمان‌پذیر و دو مجتمع گردشگری با ظرفیت 350 تخت به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان اظهار داشت: در حال حاضر 22 پروژه اقامتی در همدان وجود دارد که برخی از آنها کار خود را به تازگی شروع کرده‌اند و سال‌های آینده بهره‌برداری می‌شوند.

انتهای پیام/ج

3 هتل طی دو ماه آینده افتتاح خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.