کارنامه موفق صدا و سیمای مرکز سمنان در ماه مبارک رمضان

صدا و سیمای مرکز سمنان در ایام ضیافت الله با تدارک ویژه برنامه هایی در هنگام افطار و سحر ، شب های با فضیلت قدر و یوم الله روز قدس با مردم خدا جو و روزه دار استان همراه بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، صدای مرکز سمنان برای هنگام افطار ویژه برنامه زنده "  قرار عاشقی" را از ساعت 19:30 الی 21 به روی آنتن برد.

" نسیم سحر " هم عنوان ویژه برنامه سحر گاهی صدای مرکز سمنان  به تهیه کنندگی علی زیاری و گویندگی محمد رضا خطیبی بود که در سحر گاهان ماه مبارک رمضان بصورت زنده از ساعت 3 الی4:30 از رادیو سمنان پخش شد.

 سیمای مرکز سمنان نیز ویژه برنامه زنده افطار بنام "لطیف مثل عشق" را به تهیه کنندگی حسین سنگسری ، کارگردان تلویزیونی روح الله فخرو ، نویسندگی بانو احسانی و کارگردانی هنری مهدی ابراهیم خانی  با قسمت های متنوعی از ساعت 19الی 20:30 برای مردم روزه دار استان پخش کرد.

از ویژگی های خاص "لطیف مثل عشق" اجرای آن در خط تولید کارخانه ها و مراکز تولیدی استان بود  که با عنایت به شعار سال " حمایت از کالای ایرانی" در جمع کارگران و کار آفرینان استان ، به اهمیت کار و تلاش و کسب روزی حلال پرداخت.

همچنین سیمای مرکز سمنان برای اوقات سحرگاهی بینندگان خود ویژه برنامه زنده" سحری" را از ساعت 3 الی 4:30 بامداد به تهیه کنندگی محمد رضا ولی نژاد کشتلی و کارگردانی اسماعیل رمضانی  با بخش های متنوعی تولید و پخش کرد.

پخش زنده  مراسم "جزء خوانی" قرآن کریم نیز هر روز از شهرستان های مختلف استان از ساعت 18الی 19 به تهیه کنندگی محمد اسکندر زاده، تفسیر قرآن کریم با عنوان" ضیافت نور" توسط آیت الله شاهچراغی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، " سخن دل" با موضوع مناسبت های ماه مبارک رمضان و پخش 2 سریال  30 قسمتی از دیگر برنامه های سیمای مرکز سمنان در ماه ضیافت الهی بود.

ویژه برنامه های "مراسم احیاء شب های قدر"  هم به صورت زنده در این لیالی با  فضیلت هر شب از یک شهر استان پخش شد . این برنامه در شب 19 ماه رمضان از بارگاه امامزاده علی ابن جعفر (ع) شهر سمنان ، در شب 21 ماه رمضان از حسینه حضرت ابوالفضل (ع)  شهر دامغان و در شب 23 رمضان از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) باغ زندان شهر شاهرود پخش شد.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس هم سیمای مرکز سمنان با ویژه برنامه زنده " جمعه رهایی"   با دعوت از کارشناسان  و ارتباط زنده با شهر های مختلف استان ، ارتباط تلفنی با گزارشگران و خبرنگاران اعزامی به سراسر استان از ساعت  8  الی 13 با مردم استان همراه بود.علاوه بر این حماسه حضور مردم جای جای استان نیز با اعزام 8 گروه تلویزیونی واحد سیار و پرتابل بصورت زنده و ضبطی پوشش داده شد.

این گزارش همچنین حاکی است صدای مرکز سمنان نیز در این روز با ویژه برنامه زنده " قبله اول" از ساعت 9 الی 13:30 با ارتباط با شهر های مختلف استان ضمن اعلام مسیرهای راهپیمایی ، و اعزام  گروه های گزارشی به شهرهای استان بصورت زنده حضور  مردم انقلابی و ولایت مدار استان را در راه پیمایی عظیم روز قدس منعکس کرد.

واحد خبر مرکز سمنان هم با اعزام گروه های مختلف خبری به شهرستانهای مختلف استان و اعزام چند گروه خبری به سطح شهر سمنان مراسم  یوم الله روز قدس و حضور پر شکوه مردم همیشه در صحنه استان را منعکس کرد.

با  فرا رسیدن عید سعید فطر هم صدا و سیمای مرکز سمنان برای میهمانان ضیافت الهی ویژه برنامه هایی را تدارک دید.

سیمای این مرکز با ویژه برنامه " عید بندگی " در روزهای جمعه و شنبه از ساعت 21 الی 22  به تهیه کنندگی محمد علی یوسفیان با مخاطبان خود همراه بود.

صدای مرکز سمنان هم در روزهای جمعه و شنبه از ساعت 9 الی 10:30 با ویژه برنامه عید سعید فطر به تهیه کنندگی سودابه ذوالفقار خانی و فاطمه سلطان علیان سعی کرد ساعات خوشی را در روز عید برای مخاطبان خود رقم بزند.

2 قسمت برنامه با عنوان" مشق عشق" و یک قسمت ویژه برنامه با عنوان" فیض بندگی" هم از دیگر برنامه های صدای مرکز سمنان به مناسبت عید سعید فطر بود.

برچسب ها: صدا و سیما ، رمضان 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار