باند سارقان جيب بر و درب بانکی منهدم شد

رئيس پليس آگاهي استان خوزستان گفت: باند 4 نفره سارقان جيب بر و درب بانکی در شهرستان رامهرمز منهدم شد.

سرهنگ سعيد شعبان، رئيس پليس آگاهی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه اي اظهار کرد: کارآگاهان پليس آگاهی شهرستان رامهرمز با انجام اقدامات پليسی موفق شدند اعضای باند 4 نفره سارقان حرفه ای را که در نقاط مختلف استان اقدام به جيب بری و سرقت درب بانکی می کردند شناسايي نمایند.

وي در ادامه اذعان داشت: اعضای باند سارقان حرفه ای به هويت های (ق– م)، (ح – س)، (ع- م) و (ج- الف) با تردد در شهرهای مختلف استان سوژه های خود را بخصوص در مناطق شلوغ و يا جلوی بانک ها شناسايی می کردند و در فرصت مناسب اقدام به جيب بری از آن ها کرده و برای جلوگیری از شناسایی شدن و دستگیر شدن به سرعت از آن شهر متواری می شدند.

سرهنگ شعبان یا اشاره به هماهنگی قضایی و دستگیری 4 نفر سارق تصریح کرد: متهمان در بازجويی های صورت گرفته تاکنون به 16 فقره سرقت شامل؛ 5 فقره جيب بری در شهرستان رامهرمز و 11 فقره سرقت در شهرستان های انديمشک، شوشتر، دزفول، اميديه، مسجدسليمان و دشت آزادگان اعتراف کرده اند.

این مقام انتظامی افزود: تاکنون بیش تر مالباختگان شناسايی شده اند و تحقیقات در خصوص کشف ساير سرقت های احتمالی ادامه دارد.

رئيس پليس آگاهی استان خوزستان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت های پليسی 110 اعلام تا نسبت به دستگيری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

انتهای پیام/گ

دستگیری سارقان حرفه ای

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.