چه کسانی خواهان مذاکره مستقیم ایران با ترامپ بودند؟+تصاویر

شماری از اصلاح‌طلبان تندرو و اپوزیسیون خارج کشور در نامه‌ای به مسئولان عالی نظام سخن از مذاکره مستقیم با آمریکا به میان آوردند.

امضاکننده به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی اصلاح‌طلبان داخلی و اپوزیسیون خارج کشور روز جمعه (25 خرداد) در نامه‌ای به مسئولان عالی نظام سخن از مذاکره مستقیم با آمریکا به میان آوردند.

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی است در بازه‌ سالهای 68 تا 77 سابقه شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد. در سال 74 و در آستانه انتخابات دوره پنجم مجلس شورای اسلامی به همراه عده‌‌ای از وزرا و معاونان دولت مرحوم هاشمی رفسنجانی حزب کارگزاران سازندگی را تشکیل داد. کرباسچی در سال 77 با اتهام دست داشتن در پرونده اختلاس از شهرداری تهران به 3 سال حبس و 10 سال محرومیت از مشاغل دولتی و جزای نقدی محکوم شد.

وی در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 از نامزدی مهدی کروبی حمایت کرد و پس از اعلام نتایج انتخابات، یکی از عاملان پررنگ شدن ادعای دروغ تقلب در انتخابات بود به طوری که در مصاحبه با بی‌بی‌سی فارسی گفت " تعداد افرادی که در ستادهای کروبی بودند بالای 300 هزار نفر بودند و تقلب در این انتخابات امری واضح است.

امضاکننده


بیشتر بخوانید:نسخه عجیب «اصلاح طلبان وطن‌ فروش» برای نجات ملت ایران/ «خدمت» یا «خیانت» از داخل؟ 


احمد منتظری فرزند مرحوم آیت‌الله منتظری است. پدر وی در سال فروردین 68 با حکم امام خمینی از قائم مقامی رهبری خلع شد. احمد منتظری چندین بار به دلایل مختلف از جمله حمایت از فتنه‌گران در سال 88 توسط محاکم قضایی بازداشت شده است. وی در سال 95 اقدام به انتشار فایل صوتی جلسه مرحوم منتظری با اعضای رسیدگی به پرونده رسیدگی به وضعیت منافقین در سال 67 کرد که انتشار آن فایل صوتی، موجب شکل‌گیری موجی از تخریب‌ها علیه نظام و امام خمینی (ره) شد.

منتظری همواره اظهار نظرات بی‌پایه و تندی را علیه مرحوم حاج احمد خمینی انجام داده است. وی در یکی از اتهامات توهین آمیزش علیه حاج احمد خمینی گفته است "احمد خمینی پدرم را تخریب می‌کرد تا خودش رهبر شود."

امضاکننده

حسین کروبی فرزند مهدی کروبی از سران فتنه 88 است. پیش از انتخابات سال 88 فعالیت سیاسی قابل توجه نداشت. وی در 22 بهمن 88 با پخش تصاویری از خود و پدرش مدعی شد که توسط ماموران امنیتی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است!

از زمان تصمیم شورای عالی امنیت ملی مبنی بر حصر سران فتنه تبدیل، پای ثابت مصاحبه‌های تلفنی بی بی سی فارسی و رسانه‌های اصلاح‌طلب بوده و بعضا در این گفت‌وگوها اخبار ضد و نقیض و غیر واقعی از وضعیت سران فتنه داده است.

امضاکننده

ابوالفضل بازرگان برادرزاده مهندس بازرگان رئیس دولت موقت در ابتدای انقلاب است. وی که از اعضای حزب منحله نهضت آزادی ایران است، در اردیبهشت‌ سال 69 به همراه تعدادی از همفکرانش طی نامه‌ای خطاب به مرحوم هاشمی رفسنجانی که آن زمان رئیس جمهور بود، انتقادات تندی را علیه عملکرد یک دهه‌ای جمهوری اسلامی وارد کردند.

امضاکننده

جلال جلالی‌زاده نماینده اصلاح طلب مجلس ششم و رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در انتخابات دوره دوازدهمین ریاست جمهوری در استان کردستان بود.

وی که در رقابت‌های انتخاباتی سال 84 حامی گزینه اصلاح طلبان بود، به دلیل تحریک مردم سنی نشین سنندج علیه نظام در یکی از میتیگ‌های تبلیغاتی محکوم به یکسال زندان شده بود. جلالی‌زاده سال گذشته در زمان رفراندوم اقلیم کردستان عراق برای جدایی از این کشور، در کانال تلگرامی خود به شدت از این اقدام اقلیم حمایت می‌کرد.اقدامی که در تعارض کامل با امنیت ملی ایران بود.

امضاکننده

جمیله کدیور نماینده اصلاح طلب مجلس ششم و همسر عطاالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات است. کدیور از جمله شرکت‌کنندگان ایرانی در کنفرانس ضد ایرانی برلین بود. وی همچنین از امضاکنندگان نامه 127 نفری نمایندگان مجلس ششم خطاب به رهبر معظم انقلاب درباره نوشیدن جام زهر مذاکره با‌ آمریکا است.

مهاجرانی و همسرش که در انتخابات سال 88 در ستاد کروبی فعالیت می‌کردند، بعد از اغتشاشات از کشور فرار و فعالیتشان علیه نظام را در قالب سایت ضدانقلاب "جرس" ادامه دادند که بعد از چند سال فعالیت این سایت تعطیل شد. این دو هم اکنون ساکن لندن هستند و مهاجرانی در بسیاری از برنامه‌های BBC به‌عنوان تحلیلگر حضور دارد.

امضاکننده

صدیقه وسمقی از چهره‌های سیاسی سابق اصلاح طلب است که سخنگوی شورای شهر تهران در دوره اول این شورا بود که در نهایت به دلیل اختلافات سیاسی اعضا منحل شد. وسمقی از جمله نویسندگانی است که دیدگاه‌هایی او در مورد حجاب و پوشش زنان و برخی مسایل فقهی دیگر در تعراض با آراء علمای مسلمان است.

وسمقی در مردادماه سال 95، جزو 6 نفر از اپوزیسیون خارج‌نشین بودند که اعدام تروریست‌های منافق در سال 67 را "سیاه ترین اوراق کارنامه جمهوری اسلامی" دانستند و به دفاع از اقدام احمد منتظری در انتشار فایل صوتی پدرش کردند.

امضاکننده

حسن فرشتیان فردی روحانی نما و از حامیان فتنه 88 است. وی چند سال پیش از مردم خواسته بود با روزه‌خواری در ایام ماه مبارک رمضان به نام «مقاومت مدنی» و «اعتراض» در مقابل نظام جمهوری اسلامی قد علم کنند. وی که مدعی است علوم حوزوی را پیش از انقلاب و در حوزه ‌علمیه قم گذرانده، در گفت‌وگو با یکی از سایت‌های ضدانقلاب با ادعای اینکه ماه رمضان در نگاه مردم ایران ماه اشک و ماتم است، روزه‌خواری برخی مردم ایران را از سر لجبازی با حکومت و نوعی نافرمانی مدنی دانسته بود.

امضاکننده

رضا علیجانی عضو شورای فعالان ملی مذهبی و سردبیر نشریه توقیف شده ایران فردا است. علیجانی که از حامیان سرسخت جنبش سبز به حساب می‌آید، پس از اعلام نتایج انتخابات سال 88 در انتشار بیانیه‌های خلاف واقع و تحریک آمیز مشارکت ویژه داشت. وی نهایتا در سال 90 پس از طریق مرزهای غربی از کشور فرار و پس از اقامت کوتاهی در کردستان عراق عازم فرانسه شد و مدتی بعد تابعیت این کشور را دریافت کرد.

امضاکننده

عیسی سحرخیز از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب است که بعد از پیروزی محمد خاتمی در دوم خرداد 1376 با معرفی عطاء‌الله مهاجرانی به جایگاه مدیرکلی مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد. وی در هنگامه هجمه شدید روزنامه‌های زنجیره‌ای به نهادها و شخصیت‌های انقلابی، از آنان به‌طور تمام‌عیار حمایت کرد و به ابراز تأسف از توقیف نشریات هتاک پرداخت. حمایت علنی وی از روزنامه‌نگارهای ضدانقلاب به نحوی بود که دفتر کارش در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به محل رفت و آمد دائمی افرادی مانند اکبر گنجی و ... برای جنگ روانی علیه جریانات سیاسی انقلابی بدل شده بود.

امضاکننده

سحرخیز پس از انتخابات 88 با اعلام تقلب گسترده در انتخابات و آنچه آن را کودتای حاکمیت می‌خواند خواهان ابطال آن می‌شود و در همین راستا یادداشت‌های فراوانی را ضد شورای نگهبان و نهادهای امنیتی می‌نویسد و خواهان برگزاری تجمعاتی ضد جمهوری اسلامی در مقاطع خاص زمانی می‌شود. به دلیل این رفتارهای غیرقانونی سحرخیز دستگیر و روانه زندان شد.

محمدصادق جوادی‌حصار از فعالان سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که در دی ماه سال 88 به دلیل دست داشتن در اغتشاشات پس از انتخابات توسط نیروهای امنیتی، بازداشت شد.

امضاکننده

علی فرخنده جهرمی معروف به کشتگر از اعضای سازمان چریک­های فدایی خلق ایران است. وی پس از فتنه 88 به حمایت آشکار از سران فتنه و شایعه‌­پراکنی درباره تقلب در انتخابات و ابراز دشمنی آشکار با نظام جمهوری اسلامی، پرداخت.

امضاکننده

بهروز خلیق ساکن کانادا و عضو سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران است که پیش از انقلاب مبارزاتی مسلحانه علیه رژیم پهلوی داشت. وی بارها در نشست‌های ضد ایرانی شرکت و به سخنرانی علیه جمهوری اسلامی پرداخته است.

حمید آصفی از جمله نیروهای اپوزیسیون خارج کشور است که به نوشتن مقالاتی در سایت‌های ضد انقلاب اشتغال دارد. آصفی از جمله اپوزیسیونی است که از راهکار دو دولت فلسطین و اسرائیل حمایت و خواستار به رسمیت شناخته شدن اسرائیل توسط ایران است.

امضاکننده

ویدا فرهودی از شاعران ایرانی ساکن فرانسه است که دوران دبستان و دبیرستان را در مدرسه‌های فرانسه زبان تهران به پایان رساند. وی تاکنون اشعاری علیه جمهوری اسلامی و در دفاع از محکومان فتنه 88 سروده است.

امضاکننده

حسن امینی از فعالان قومی و مذهبی ساکن کردستان است و در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم از مهدی کروبی حمایت کرد. امینی تلاش‌های در جهت تفرقه میان اهل سنت و شیعه انجام داده است. وی در برنامه‌های شبکه کلمه که هدفش ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است حاضر شده و صحبت کرده است. کاک حسن امینی سابقه احضار به دادگاه ویژه روحانیت را نیز در پرونده دارد.

امضاکننده

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

چه کسانی از مسئولان نظام از امضاء کنندگان مذاکره مستقیم با ترامپ هستند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
اینها به دنبال ایجاد فتنه بین شیعیان و اهل تسنن بودند تا به ریاست های شیطانی خود در دنیا برسند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۸ تير ۱۳۹۷
نباید با امریکا دیگه مذاکره کرد
Canada
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۸ تير ۱۳۹۷
لعنت بر جاسوسان
Canada
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۸ تير ۱۳۹۷
ترامپ که عقل درست حسابی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
خدا بهش عقل بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۳ تير ۱۳۹۷
آمریکا قیمت دلار کشورش را نمیتواند کنترل کند ما برای چی با اونها مذاکره کنیم مرگ بر آمریکا
Saudi Arabia
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۱ تير ۱۳۹۷
وطن فروشان خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۱ تير ۱۳۹۷
خدا ازشون نگذره اگر قابل هدایت هستن هدایت و اگر قابل هدایت نیستن خداوند نابودشان کند
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۲:۴۸ ۰۱ تير ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
سیدعباس
۰۲:۱۴ ۰۱ تير ۱۳۹۷
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۰۱ تير ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۱:۱۳ ۰۱ تير ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا یادتان نره
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۱:۱۳ ۰۱ تير ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا یادتان نره
Germany
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۱ تير ۱۳۹۷
چرا این افراد را آقای قضائیه اعدام نمیکند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۱ تير ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
فدایی رهبری
۲۳:۴۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
ما همه مطیع امر رهبریم. مرگ بر وطن فروش.مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
امیر مخمدی
۲۳:۴۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
ما باید با همه دنیا تعامل داشته باشیم حتی امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
لعنت بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
امریکا سر لج با ایران افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
ترامپ بره آشوب های کشور خودشو جمع کنه
Iran (Islamic Republic of)
سهیلی
۲۲:۰۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
ننگ برخاین
Iran (Islamic Republic of)
معنوی
۲۱:۳۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
این مملکت صاحب دارد وانهم امام زمان حضرت مهدی عج الاه
تعالا میباشد این حرفها بدردخودشان میخورد
یامهدی ادرکنی
معمارانقلاب روح خداخمینی کبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
طبق قانون اساسی افراد ضد انقلاب محارب هستند باید اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
ننگ بر هر چی منافق که همش به فکر منافع خودشونن
Germany
آهو
۲۰:۰۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا ضایی
۱۹:۴۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
اینها کسانی بودن که برای ورود به مجلس شورای اسلامی قسم یاد کردن که به مردم خدمت کنند وبه نظام وفادار اما امروز عملکرد خودشان را نمایان کردن وای به حال ملت که چه کسانی انتخاب میکنن وبعداز اتمام نمایندگی با پولی که از جیب مردم به دست اوردند درکشورهای بیگان برای ما تصمیم میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
باید مسئولین صف خود را ازین افراد جدا کنند
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۴۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
متاسفم برای منافقین.مرگ بر آمریکا و ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
یک مشت وطن فروش هستند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۳۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
این افرادی که خواهان مزاکره با شیطان بزرگ هستن پیش شهدا چه خواهندگفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
تاریخ ثابت کرده آمریکا قابل اعتماد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
هر دم از این باغ بری میرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
ما باید خیلی مراقب این افراد باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
چرا این افراد را معرفی نمیکنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
عیسی مسیح
۱۵:۱۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
مردم ایران چه به مذاکره امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
نباید به آمریکا اعتماد کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
خدا دشمنان ایران اسلامی را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
سالهاست ما به آمریکا اعتماد نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
باید مراقب باشیم تا این باور در جامعه ما گسترش پیدا نکنه چون آمریکا مورد اعتماد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
لعنت خداوند برآمریکا و طرفداران آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
خدا خودش کمکمون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
خیلی باید مراقب این افراد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
ما کجا ترامپ وحشی کجا ، برو بمیر ترامپ نادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
چرا هر لحظه همه چیز داره گرون میشه
Iran (Islamic Republic of)
طاهر
۱۳:۵۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
کار استکبار جهانیه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
ای کاش یک دلیل منطقی میاوردن تا ببینیم چرا پیشنهاد مذاکره داده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
شهدا شرمنده ایم
Canada
ناشناس
۲۳:۰۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
خدا هدایتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۹:۵۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
عجبببببب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
لعنت خدا بر خائنین
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۰۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
خدا لعنت کنه این امریکای جنایتکارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
خدا کنه دولت مردان امریکا هرچه زودتر از صفحه روزگار محو ونابود گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
چرا دولت ایران به این افراد بها میدهد ؟ ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
خدای من چه کسانی در این مملکت بر مردم ریاست می کردند کسانی که دلشون برای مردم می سوزه اما در عمل کاری جور دیگری عمل می کنند. مردم تا کی باید شاهد افراد خائن باشند؟؟!!
ما خدا رو شکر کشور ثروتمندی هستیم که اگر درست مدیریت می کردند اینقدر کشور مشکلات اقتصادی نداشت و مردم در رفاه بودند. واقعا جای بسی تعمل داره برای واحد های نظارتی و انتخاباتی داره که باید این افراد رو بیشتر شناسایی می کردند و به مردم معرفی می کردند تا اینجوری بلای جون مردم و مملکت نشوند.هیچ فرقی نمی کنه از هر جناج سیاسی باید این کار انجام بشه.مردم تا کی باید تاوان اشتباهات رو بدن؟؟!!
واقعا مردم دیگه به کی اعتماد کنند.واقعا باید برای این مردم عزیز فکری کنند.تا کی مردم باید در مشکلات باشند؟؟!!
خدا رو خوش نمیاد که مردم اینقدر در مشکلات اقتصادی باشند. مشکلات مردم با مذاکره با آمریکا حل نمیشه. تا کی می خوان دست رو دست بذارن و نظاره گر باشند؟؟!!
باید فکر اساسی در داخل کرد.باید روی جوانان سرمایه گذاری کرد. همیشه نباید چشم امیدمون به بیرون باشه.ما باید از روی کارهای خوب کشورهای موفق دنیا الگو بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
# مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۱۲:۱۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
وقت گرانبهام رو با این چیزا تلف نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
وقت گرانبهام رو با این چیزا تلف نمیکنم
Netherlands
سحر
۱۰:۱۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
خوب اینجوری هم نمیشه ما قشر ضعیف که هیچ پارتی نداریم، همیشه بسوزیم، البته شما تو همین چندسال از آقایون مسئول یک عملکرد قابل قبول ارایه بدید.
یکم واقع بین باشید، تا کی فقط سیاست، هرچند شماها حتما یه جایی دست تون بنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
خدایا چرا اینا هیچ درک نمیکنن چهل ساله آمریکا فقط برا نابودی اسلام تلاش میکنه بیایید فکر کنیم اگه الان امام زمان عج حضور داشتند رفتارش با آمریکاچگونه بود ولا خوبه یکم از ولی زمان حرف گوش کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۷:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
خدایا این افراد هدایت کن واگر قابل هدایت نیستند سرنگون و رسوا وابرویشون ببر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۵ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
همه اینها وطن فروش وخائن به كشور عزيزمان ايران هستن خدا همه خیانت کاران را نابود کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۶ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
خودفروخته های پست فطرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
یه مشت وطن فروش عقده اسم و رسم و پول همو پیدا کردند وقتی بحث خیانت به مردم و حماقت در بین باشه هر چیزی جلو اینا بذاری امضا می کنن
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۰:۵۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
واقعا که خاک بر سر این وطن فروشان که غیرت و غرور ایرانی خودشان را به خاطر هوا و هوس فروختن ......خیلی عجب اسامی این ها را کامل معرفی کردید وبا رمز و راز که مد شده ننوشتید غ..ک ...چ ....ک....ای کاش که هر کسی که به ملت وکشور عزیز ایران خیانت می کرد چه مفسد..اختلاس گر...محتکر..گران فروش.. یقه سفید.و رنگی آقا زاده و اوووو..راهم به مردم معرفی میکردید تا کسی جرأت خیانت به سرش نزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
توجه کنبد. همگی اصلاح طلب هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
ممنون از اعلام اسامی شون
Iran (Islamic Republic of)
مشهدی
۲۳:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
رفتار امروز برخی اصلاح طلب ها جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
سلام من دعا میکنم خداوند این افراد را هدایتشان کند واگر قابل هدایت نیستند رسوایشان کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
این چند نفر خودشان را دارای مغز و افکار مافوق دیگران تصور می کنند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
چطور به خودشون اجازه تصمیم گیری برای ملت ایران رو می دهند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
ما از امریکا تاکنون خیری ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
دولت مردا فکری بحال مملکت کنن
United States of America
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
چه میشه گفت واقعا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۴۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
آیا مردم ایران می دانند برای چه این اقلیت ها شده اند خارج نشین؟
اگر تاملی به این مطلب داشته باشیم مطرح شدن این درخواست غیر منطقی از سوی اینها راحت تر درک خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
ویرانی سوریه و لیبی هم با نام اصلاحات و وطن فروشان شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
ادمای‌حقیر‌فکرهای‌حقیر‌و‌عملشان‌هم‌از‌فکر‌حقیرشا‌ن‌است
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۰:۳۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
کسی ازشون اظهار نظر خواست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
مرگ بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۲۰:۳۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
این افراد اصلا آنقدر ارزش دارند که در باره نامه آنان بحث بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
ما ازشما اجازه نمی خواهیم
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۲۰:۲۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
اصلاح طلب هستند گویا
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۲۰:۱۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
اگه بخوایم ازاین خائنان داخلی شکایت کنیم به کجا باید مراجعه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
گ
۲۰:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
نباید اجازه داد نااهلان برای کشور تصمیم گیری کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
راست میگی عزیر همین اهلان ببین چه بلایی بر سر مردم و کشور آوردن . اختلاس ، فساد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
ننگ بر خیانتکار ومنافق
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۰:۰۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
مذاکره با امریکا اشتباه محض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
امریکا از اولش هم غیر قابل اعتماد بود
Iran (Islamic Republic of)
گلدونه
۱۹:۴۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
نباید به حرف و اظهار نظر این افراد توجهی شود
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۳۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
خداوندهمه این افراد ضعیف النفس را که به ملت و مملکت خودخیانت می کنند هدایت کندواگرقابل هدایت نیستند، خواروذایل کند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۳۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
سلام مرسی که اسماشون رو گفتید
...اینا همونایی هستن که توی سخنرانیهاشون دم از ایرانیت میزنن ...از شکوه امپراتوری پارس میگن..مطالعه کنید مکتوباتشون رو..از کوروش و انوشیروان و نادر میگن .از اینکه باید به شکوه گذشته برگشت...اما وطن رو خیلی ساده میفروشن...به پشیزی میفروشن...چون حضور دین و ایمان به خدا در قلب و دلشون کمرنگه....حب الوطن من الایمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
تحریم ها کمر مردم رو شکسته تو رو خدا کاری برای مردم کنید
Netherlands
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
امذاکره با آمریکا هیچ منفعتی برامون نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
تمام منافع ما از روسیه و چین داره برطرف میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
متاسفم براشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
افساد طلبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
باید همگان با رویکرد میانه روی تابع عدالت بوده و از قوانین اصیل (ولو مستقر نباشند) تبعیت کنند چون هر کسی مسئول اعمال و گفتار خویش است.
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
همشون خائن به کشور ایران عزیز

این خائنا باید اعدام بشن - معلومه که اینا امریکایین و وطن پرست نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
ممنون از اینکه خائنین رو اعلام کردید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
لعنت الله علی قوم الظالمین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
شما نمیخواد به فکر مردم باشید . مردم هوشیار هستند
۱۲