فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا عنوان کرد؛

هراس دشمنان از توان نظامی ایران

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا گفت:دشمنان امروز از موشک ها و قدرت های نظامی ما می ترسند و مسائل اقتصادی و سیاسی را مطرح می کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا صبح امروز در  مراسم تکریم و معارفه فرمانده ارتش خراسان جنوبی گفت:امروز جایگاه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاه بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به سطح بالای علمی و آمادگی رزمی رسیده است،افزود:امروز افتخار می کنیم که مقام معظم رهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتش متدین نامیده است.

آذریان با اشاره به اینکه اگر یگان های ارتش را در گذشته رصد کنیم متوجه اقدامات بزرگ این یگان ها جهت حفظ جمهوری اسلامی ایران می شویم،گفت:دوران دفاع مقدس ارتش را بسیار قوی کرد و آن را به دنبال تفکر هدایت تا امروز به قوی ترین ارتش در منطقه تبدیل کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با بیان اینکه در کنار ارتش،  سپاه پاسداران نیز به عنوان یک نیروی قوی و قدرتمند حرکت کرده است، عنوان کرد:دشمنان ایران اسلامی هنوز درک نکرده اند دوران دفاع مقدس چه اهمیتی برای کشور داشته است.

وی با اشاره به اینکه امروز قرارگاه شمال شرق با مأموریت شش استان و همه نیروهای ارتش در پدافند و هوانیرو از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند، بیان کرد: مأموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ نظام و مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

آذریان ادامه داد:زمانی که  عراق به ما حمله کرد ایران هیچ تجهیزاتی نداشت اما امروز از موشک ها و قدرت های نظامی ما می ترسند و مسائل اقتصادی و سیاسی را مطرح می کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با بیان اینکه امروز یگان های ارتش ایران روز به روز رو به جلو حرکت می کنند، اظهار داشت:هر روز که دشمن تهدیدی را به سمت ما داشته باشد، آمادگی و توان رزمی نیروهای مسلح بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز افراد در ارتش بر اساس سه اصل ولایت مداری،عدالت محوری و شایسته سالاری انتخاب می شوند، افزود: اگر می گوییم سرباز امام زمان (عج) هستیم جان خود را نیز فدای آقا می کنیم.

آذریان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران ولایت مداری را از دوران دفاع مقدس آموزش دیده و همچنان ادامه دارد، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فرامین ولایت را بر حسب نیاز اطاعت و در تمام نقاط دنیا از آن استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا سه شهید مدافع حرم را تقدیم حریم اهل بیت کرده است، بیان کرد: امروز همه نیروهای مسلح گوش به فرمان ولایت هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با بیان اینکه دشمنانی که می گویند سپاه پاسداران نباید باشد منافقین هستند،اظهار داشت: بر اساس فرموده سرلشکر صیاد شیرازی ارتش یک لشکر الهی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه هیچ کس نمی تواند برای نظام جمهوری اسلامی ایران در بحث دفاعی تصمیم بگیرد و حرف بزند، افزود: امروز با تمام قوا آماده اجرای فرامین مقام معظم رهبری هستیم و اجازه هیچ تعرضی را به مرزهای کشور نخواهیم داد.

انتهای پیام/غ

سفر فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا به خراسان جنوبی

برچسب ها: ارتش ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.