فتاح خبر داد؛

خودکفایی بیش از ۸ هزار خانوار با تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد

رئیس کمیته امداد گفت: تسهیلات اشتغال‌زایی اثرات قابل‌توجهی بر جامعه هدف داشته که مهم‌ترین آن خودکفایی و کارآفرینی مددجویان است.

خودکفایی بیش از 8 هزار خانوار با تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امدادبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد با بیان اینکه همکاری خوبی میان این نهاد و بانک‌ها در زمینهٔ اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان و نیازمندان وجود دارد گفت: این تسهیلات اثرات قابل‌توجهی بر جامعه هدف داشته که مهم‌ترین آن خودکفایی و کارآفرینی مددجویان است.

وی با تأکید بر مقید بودن مددجویان در بازپرداخت تسهیلات دریافتی از بانک‌ها اعلام کرد: معوقه وام‌های پرداختی به جامعه هدف کمیته امداد کمتر از یک درصد است.

فتاح با اشاره به اینکه از سال ۹۳ تا ۹۵ مبلغ ۱۴۲ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده است، گفت: با این مبلغ ده هزار و ۴۰۰ طرح اجرا شد که نتیجه آن خودکفایی بیش از هشت هزار خانوار تحت حمایت بود. در واقع ۸۰ درصد از وام‌های اشتغال پرداخت‌شده به ثمر نشسته است.

وی بابیان اینکه اولویت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی با مددجویان کمیته امداد است گفت: طبق هماهنگی انجام‌شده ۲۰ درصد از این تسهیلات به نیازمندانی که تحت حمایت این نهاد نیستند پرداخت می‌شود. البته این افراد باید توسط کمیته امداد به بانک عامل معرفی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار