تأكيد استاندار تهران بر همكاری همه دستگاه ها در تدوين طرح جامع پدافند غيرعامل

استاندار تهران گفت: طرح جامع پدافند غيرعامل در آينده به شكل جمعی و با نظرات همه دستگاه ها تدوين می شود.

تأكيد استاندار تهران بر همكاری همه دستگاه ها در تدوين طرح جامع پدافند غيرعاملبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه شورای پدافند غیرعامل استان تهران امروز (سه شنبه ٢٩ خردادماه) به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور سردار حیدری معاون سازمان پدافند غیرعامل كشور، محسن همدانی معاون امنیتی و انتظامی استانداری، صادقی مدیركل پدافند غیرعامل استانداری و مدیران دستگاه های استانی عضو شورا برگزار شد.

استاندار تهران در این جلسه با اشاره به اینكه تعیین طرح جامع باید در دستور كار اعضای شورا باشد گفت: همه بخش ها و دستگاه ها به وظایف خود در پدافند غیرعامل آشنا هستند و برای تعامل همه دستگاه ها در تعیین طرح جامع باید با مشاور این طرح همكاری كامل ایجاد شود.

وی افزود: مدیران دستگاه ها و مسئولان پدافند غیرعامل همه دستگاه های اجرایی با مشاور اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل تعامل داشته و نشست هایی حضوری داشته باشند.

استاندار تهران عنوان كرد: در طرح جامع دیدگاه های همه بخش ها باید لحاظ شود و این طرح در آینده به شكل جمعی و با نظرات همه بخش ها و دستگاه ها تدوین می شود.

در ادامه این جلسه مدیركل پدافند غیرعامل استانداری تهران گزارشی از اقدامات این اداره كل در بخش های طرح جامع پدافند غیرعامل،برگزاری دوره های آموزشی ویژه كاركنان و مربیان آمادگی دفاعی مدارس و برگزاری رزمایش های رخدادهای زیستی و پرتوی ارائه داد.

در ادامه سلیمان پور فرماندار شهرستان بهارستان نیز با ارائه گزارشی از عملكرد این فرمانداری دربخش پدافند غیرعامل گفت: ساختار ناهمگون اجتماعی و فرهنگی، ساخت و سازهای خارج از ضوابط در دوره های گذشته و نداشتن جمعیت هلال احمر در شهرستان از مشكلات مدیریت بحران در بهارستان است كه نیاز به آسیب شناسی و رفع كمبودها دارد.

براساس گزارش ارائه شده در این جلسه، شهرستان بهارستان سال گذشته رتبه برتر را در اجرای برنامه های پدافند غیرعامل در میان شهرستان های استان كسب كرده است .

در این جلسه همچنین، شركت معماری نقش كوثر مجری طرح جامع پدافند غیرعامل در شناسایی و بسترسازی مقابله با تهدیدات،گزارشی از اقدامات انجام شده در تدوین این طرح تاكنون ارائه داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار