راه اندازی ۲۰۰ پایگاه اوقات فراغت در مساجد

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از راه‌اندازی ۲۰۰ پایگاه اوقات فراغت در مساجد این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس درباره برگزاری طرح اوقات فراغت سال ۹۷، با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی ۲۰۰ پایگاه اوقات فراغت توسط کانون فرهنگی مساجد در استان فارس راه‌اندازی کرده است، افزود: ۳۰ پایگاه در شهر شیراز و ۱۷۰ پایگاه در بقیه مناطق استان فارس برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شهر شیراز تمرکز ما بر روی مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار بوده است، اضافه کرد: در شهرستان‌ها نیز تلاش شده است این پایگاه‌های اوقات فراغت در مساجدی فعال شود که از حضور مسئولان و متولیان امر محروم بوده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: در این ۲۰۰ کانون فرهنگی مساجد علاوه بر روحانی آن مسجد، یک روحانی دیگر نیز در زمینه کار‌های فرهنگی فعالیت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی افزود: علاوه بر برنامه‌های مذهبی، کلاسی‌های ورزشی، نقاشی، خطاطی، آموزش کامپیوتر در این کانون‌ها برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: توجه جدی به حوزه‌های فرهنگی، تنها راه برون رفت از آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، است و راه اساسی برای برون رفت از مشکلات پیدا نخواهد شد مگر آنکه حوزه‌های فرهنگی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

پایگاه های اوقات فراغت در مساجد فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار