مشکل آب در استان بوشهر، سوء مدیریت مصرف، توزیع و حفظ آب است

امام جمعه بوشهر با اشاره به بحران کم‌آبی در فصل تابستان در استان گفت: بخش زیادی از مشکل آب در استان بوشهر، سوء مدیریت مصرف، توزیع و حفظ آب است.

مشکل آب در استان بوشهر، سوء مدیریت مصرف، توزیع و حفظ آب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان جهاد کشاورزی استان بوشهرضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه اظهار داشت:جهاد کشاورزی با فعالیت‌های گسترده خود به صورت مستمر با زندگی مردم در ارتباط مستقیم است و موفقیت وزارتخانه جهاد کشاورزی به معنای موفقیت نظام، رفاه و سلامت مردم است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر تدوین سند دانش‌بنیان در عرصه فضای جهاد کشاورزی در تامین مایحتاج مردم افزود: تدوین سند و برنامه‌ریزی دانش بنیان همراه باپیوست‌های فرهنگی مورد نیاز، فعالیت جهادی، نظارت کارآمد و بازتولید پروژه‌های مورد نیاز در فضای جهاد کشاورزی بسیار ضروری است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در حوزه تغذیه و محصولات کشاورزی، دو عنصر سخت افزاری و دانش نرم افزاری مورد نیاز است تصریح کرد: در این حوزه موفقیت چندانی حاصل نشده و این به سبب نبود برنامه دانش بنیان است و در این زمینه باید حسب نیاز کشاورزان و مردم برنامه لازم ارائه و طرح شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر جایگاه استان بوشهر در عرصه تولید محصولات متنوع کشاورزی گفت: با توجه به جایگاه این استان در عرصه تولید محصولات کشاورزی، از حیث کمیت و کیفیت در عرصه سرزمینی محصولات کشاورزی نیاز به تدوین سند قوی آمایشی است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: باید در رابطه با کیفیت محصولات غذایی کار شود و در این رابطه باید فوق العاده نظارت کارآمد صورت گیرد.

امام جمعه بوشهربا بیان اینکه در ایران فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده بسیار زیاد است که سبب گرانی در محصولات می‌شود تاکید کرد: این مشکل باید با ایجاد بازار‌های عرضه مستقیم محصولات و حذف واسطه‌ها برطرف شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه نیازمند واردات محصولات از خارج کشور نیستیم افزود: در این شرایط که ایران توسط خیلی از کشور‌ها تحریم است اگر مدیریت، برنامه ریزی و زیرساخت‌ها درست باشدنیازمند هیچ محصول غذایی از خارج از کشور نیستیم.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به مشکل کمبود آب در استان بوشهر و با تاکید بر توجه به مدیریت مصرف تصریح کرد: با توجه به وجود بحران آب در فصل تبستان در استان بوشهر بخش زیادی از مشکل آب، سوء مدیریت مصرف، توزیع و حفظ آب است.

انتهای پیام/م

مشکل آب آشامیدنی استان بوشهر "سوءمدیریت مصرف و توزیع" است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.