جام جهانی 2018-روسیه

روسیه ۳ - مصر ۱/ صعود تزار‌ها با سرنگونی فراعنه +فیلم

تیم ملی روسیه موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم ملی مصر را شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال مصر و روسیه در دومین دیدار گروهی خود از مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه امشب ساعت 22:30 به مصاف یکدیگر رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

ترکیب تیم ملی فوتبال مصر:

محمد الشناوی، احمد فتحی، علی گبر، احمد حجازی، محمد عبدالشافی، محمد الننی، تارک حامد، محمد صلاح، السید، محمود ترزگت، مروان محسن.

ترکیب تیم ملی فوتبال روسیه:

ایگور آکنیف، ایلیا کوتپوف، سرگئی ایگناشویچ، ماریو فرناندس، یوری ژیرکوف، یوری گازینسکی، رومن زوبنین، الکساندر سامدوف، الکساندر گولوین، دنیس چریشف و آرتم ژیوبا.

نتیجه لحظه به لحظه/روسیه 0 - مصر 0

میزبان جام جهانی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی سعی داشت تا از جو ورزشگاه استفاده کند و دروازه مصر را باز کند. پرس خوب بازیکنان روسیه در دقایق ابتدایی باعث شده بود تا مصر در زمین خود حبس شود و نتواند پاس کاری خوبی انجام دهد.

پس از گذشت 10 دقیقه از مسابقه مصر نیز جلو کشید و کمی از فشار روسیه روی دروازه حریف کم شد. مصری ها سعی داشتند از سمت راست زمینشان و جایی که محمد صلاح ستاره تیمشان که پس از مصدومیت در ترکیب فراعنه قرار گرفته بود، حملاتی را روی دروازه روس ها ترتیب دهند.

نتیجه لحظه به لحظه/روسیه 0 - مصر 0

دو کرنر پیاپی در دقیقه 15 برای مصر که البته حاصلی نداشت نخستین حضور جدی آنها روی دروازه حریف بود.

شوت زیبا و فنی محمود ابراهیم حسن ملقب به ترزگه در دقیقه 17 از درون محوطه جریمه روسیه به طرز خطرناکی به کنار دروازه آکنکیف رفت.

در دقیقه 19 شوت محکم چریشف از پشت محوطه جریمه مصر با اختلاف کم به بالای دروازه حریف رفت .

نتیجه لحظه به لحظه/روسیه 0 - مصر 0

بازی از دقیقه 20 به بعد آرام شد و روس ها سعی در میدان داری و نزدیک شدن به دروازه مصر را داشتند که البته در خلق موقعیت ناکام بودند.

در دقیقه 33 سانتر ارسالی برای محمد صلاح نزدیک بود به باز شدن دروازه روسیه منجر شود که مدافعان روس اجازه همچین کاری را به وی ندادند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

در دقیقه 42 مسابقه محمد صلاح بالاخره یک موقعیت خوب داشت که شوت پای چپ او در حالی که دروازه بان روسیه فقط تماشا می کرد با اختلاف کم به بیرون رفت.

نیمه نخست در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نتیجه لحظه به لحظه/روسیه 0 - مصر 0

روسیه نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدای نیمه توانست گل برتری را به ثمر برساند. سانتر گلووین از سمت راست با مشت دروازه مصر همراه شد اما در برگشت زوبنین شوتی را به سمت دروازه روانه کرد که به زانوی مدافع مصر احمد فتحی  برخورد کرد و با تغییر مسیر وارد دروازه مصر شد. به این ترتریب در دقیقه 47 روسیه با یک گل از مصر پیش میوفتد.

نتیجه لحظه به لحظه/روسیه 1 - مصر 0

مصر پس از دریافت گل جلو کشید و در دقیقه 55 صلاح فرصت خوبی برای به تساوی کشاندن بازی داشت که ضربه او را مدافعان روس به کرنر فرستادند.

روسیه در دقیقه 59 گل دوم را هم زد. پاس کات بک ماریو فرناندز را دنیس چریشف مقابل دروازه مصر وارد دروازه کرد تا بازی دو بر صفر شود.

روسیه خیلی زود گل سوم را هم زد. آرتم ژیوبا مقابل دروازه مصر یک بازیکن را دریبل زد و گل سوم را در دقیقه 62 به راحتی به ثمر رساند.

نتیجه لحظه به لحظه/روسیه 3 - مصر 0

مصر پس از گل سوم سراپا حمله شد و چند موقعیت را روی دروازه روسیه ایجاد کرد که ناکام بود.

در دقیقه 73 محمد صلاح وارد محوطه جریمه روسیه شد که مدافع روس دست او را کشید و سرنگونش کرد و داور اعلام پنالتی کرد.خود صلاح پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را وارد دروازه کرد تا بازی سه بر یک شود.

نتیجه لحظه به لحظه/روسیه 3 - مصر 1

در دقیقه 78 این بار مروان محسن در محوطه جریمه روسیه سرنگون شد که داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و با اعتراض بازیکنان مصر مواجه شد.

حملات نه چندان زهر دار مصری ها در دقایق پایانی نیز ادامه داشت که نتوانست خطری روی دروازه روس ها داشته باشد.

در نهایت این دیدار با پیروزی سه بر یک روسیه میزبان همراه شد و روس ها به عنوان نخستین تیم صعودشان را به مرحله بعد قطعی کردند. مصر نیز در آستانه حذف شدن است و احتمال خیلی زیاد فردا حذف مصر نیز قطعی می شود.

 

 

انتهای پیام/

پیروزی روسیه مقابل مصر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار