استاندار آذربایجان شرقی؛

لزوم جذب سرمایه گذاران خارجی برای توسعه آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی جذب سرمایه گذاری خارجی و مشارکت بخش خصوصی را مهمترین راه توسعه امور زیربنایی استان دانست.

لزوم جذب سرمایه گذاران برای توسعه آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  مجید خدابخش  استاندار آذربایجان شرقی،در مراسم معرفی معاون عمرانی استاندار گفت : امروز با وجود تنگناهای مالی ، اجرای طرح های عمرانی تنها با بودجه های دولتی امکان پذیر نیست.


وی خاطرنشان کرد : دولت تنها منبع بودجه نیست ولی اختیارات ، ابزار و امتیازات متعددی را در اختیار دارد که با ارائه آنها به سرمایه گذاران می تواند اقدامات بزرگی را در بخش توسعه انجام دهد.


استاندار گفت : اگر صرفا به بودجه دولتی اکتفا کنیم ، روند مطلوبی در انتظار طرح های عمرانی نیست چرا که کل اعتبارات استان در طول یک سال 1 هزار میلیارد تومان است که فقط 50 درصد آن محقق می شود.


وی افزود : در طول چد سال گذشته قدمهای مهمی برای احداث نیروگاه توسط بخش خصوصی و اجرای بزرگراه تبریز - بازرگان با مشارکت سرمایه گذار خارجی برداشته شده بود اما در مرحله وزارتخانه منتفی شد و این نشان دهنده غلبه بوروکراسی اداری بر روند پیشرفت و توسعه استان است.


خدابخش آموزش ادبیات سرمایه گذاری را به همه مدیران دولتی نیاز اساسی برشمرد و ادامه داد : زبان ارتباط با سرمایه گذاران موفقیت های اقتصادی را تضمین می کند.


در این مراسم رحمتی به عنوان معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات پورمهدی تجلیل شد.

 

انتها ی پیام/

 

لزوم جذب سرمایه گذاران برای توسعه آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.