با مخترعین ایرانی؛

غذا‌های خوشمزه ملل را از منوی استارت‌آپ‌ها پیدا کنید

یکی از استارت‌آپ‌ها سامانه‌ای را طراحی کرده است که در آن می‌توانید به تمام غذا‌های خوشمزه دسترسی پیداکنید.

به گزارش خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات روزمره‌ جوانان نخبه‌ در شرکت‌های دانش بنیان‌ همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های ارائه شده از سوی استارت آپ‌ها بپردازد.

یکی از مهمترین عواملی که سبب رونق اقتصادی کشور می‌شود توجه به کسب‌وکار‌های خانگی است این فعالیت‌های خانگی سبب رونق اشتغال و درآمد اقتصادی می‌شود.

ایرانیان به داشتن غذاهای خوشمزه معروفند و مادران این سرزمین همگی دستپخت های خوب دارند در همین راستا و برای بهره گیری از توان و هنر زنان این سرزمین یکی از استارت‌آپ ها به تازگی سامانه ای را طراحی کرده است که در آن می‌توان به غذاهای خوشمزه دسترسی پیدا کرد.

غذاهای محلی را در استارت‌آپ ها سفارش دهید

شاید دسترسی به غذاهای محلی برای افرادی که در شهرهای مختلف زندگی می‌کنند کمی سخت باشد زیرا باید برای خوردن این غذاها به شهرهای مختلف سفر کرد اما این مشکل امروز برطرف شده زیرا در سامانه استارت‌آپی می‌توان به انواع غذاهای محلی در کمترین زمان دست‌یافت.

همچنین انواع غذاهای فرنگی، شیرینی، دسر و نان را می‌توان از طریق این سامانه سفارش داد؛ از سویی دیگر این سامانه امکانی را فراهم کرده که هر شخصی می‌تواند در آن دستور غذاهای مختلف را قرار دهد تا بقیه کاربران از آن‌ها استفاده کنند.

غذاهای ایرانی و فرنگی در این سامانه در دسته بندی‌های مختلف پیش غذا، غذا و‌ دسر تقسیم می‌شوند و می‌توان از خاصیت هریک از موادغذایی هم آگاه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار