آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

بارسلونا به فکر خرید پیانیچ

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به انتقال پیانیچ از تیم یوونتوس به بارسلونا است. مسئولان باشگاه بارسلونا در تلاشند تا در نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن  تورینی ها را به عنوان جایگزین آنتوان گریزمان به تیم خود آورد و برای این انتقال نیز از فصل گذشته فوتبال اروپا  برنامه ریزی هایی را نیز انجام داده بودند.

جورجینیو راهی منچسترسیتی می شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم منچسترسیتی در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی جورجینیو ،بازیکن تیم ناپولی را با مبلغی نزدیک به 47 میلیون پوند جذب کند.با این حال امکان آن وجود دارد تا این بازیکن با انتخاب کارلو آنجلوتی به عنوان سرمربی ناپولی نظرش تغییر کرده و برای فصلی دیگر در سری آ باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

نیک پاپ زیر ذره بین لیورپول قرار گرفت

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه لیگ برتری لیورپول به دنبال آن هستند تا نیک پاپ ،دروازه بان تیم برنلی را جذب کرده و جایگزین لوریس کریویس در تیم خود کنند.کوریوس دروازه بان حال حاضر لیورپول به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل باخت این تیم محسوب می شود و در بازی با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا اشتباهات بسیاری را مرتکب شد تا به نوعی راهی برای خروج این بازیکن از لیورپول به وجود آید.حالا اما مسئولان لیورپول پاپ را  یکی از اصلی ترین گزینه های جذب در نقل و انتقالات تابستانی خود دانسته است .

لوزانو راهی بارسلونا میشود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم بارسلونا به فکر آن هستند تا به دنبال درخشش ایروینگ لوزانو برابر تیم ملی آلمان در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه ،او را جذب کرده و به تیم خود آورند.این بازیکن توانست در دیدار ملی خود برابر ژرمن ها گلزنی کند  و به نوعی سبب شکست قوی ترین تیم جهان شود. بنابراین مسئولان آبی اناری های کاتالان در تلاشند تا بازیکن را نیز از تیم  پی‌اس‌وی آیندهوون به تیم خود آورده و تیمی متشکل از بهترین بازیکنان قاره آمریکا داشته باشند.

انتهای پیام/

آخرین نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار