در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رئیس اداره اوقاف شهرری ربوده شدن سنگ قبرهای امامزاده عبدالله را تکذیب کرد

حجت الاسلام اوتارخانی گفت: هیچ خبری از ربوده شدن سنگ‌های قبر امامزاده نیست، و گزارشی در این باره به دست ما نرسیده است.

شکایتی مبنی بر ربوده شدن سنگ قبرها امامزاده عبدالله وجود نداردحجت الاسلام والمسلمین سعید اوتارخانی رئیس اداره اوقاف شهرستان ری درگفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص خبر منتشر شده پیرامون ربوده شدن سنگ‌های قبر امامزاده عبدالله شهرستان ری گفت: هیچ خبری از ربوده شدن سنگ‌های قبر امامزاده نیست و تا امروز گزارشی در این باره، به دست ما نرسیده است. همچنین همان اوایل طرح توسعه، جنجالی بر اثر تخریب قبور و امامزاده برپا شد که هم اکنون تمام صحن‌ها و قبور نوسازی شده‌اند و ما هیچ سنگ تاریخی و ارزشی نداشتیم که بخواهیم نگران دزدیده شدن آن باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اتمام فاز اول صحن امامزاده عبدالله شهرری، بیان کرد: امروز اگر شما وارد حیاط امامزاده شوید، یک راهرو در وسط وجود دارد که ضلع جنوبی و جنوب غربی آن به اتمام رسیده است و از اوایل این هفته در تدارک ورود به شبستان و بازسازی آن هستیم.

بازسازی امامزاده تا دوماه دیگر به پایان می رسد

رئیس اداره اوقاف شهرستان ری، در خصوص پیش بینی زمان اتمام کار، افزود: پیش بینی و برنامه ریزی های ما این است که تا دو ماه آینده کار به اتمام برسد و امامزاده با صحن و سرایی جدید، نورپردازی و برج های نوری خیلی تمیزتر از قبل میزبان زائران می شود.

یک و نیم میلیارد تومان هزینه بازسازی امامزاده عبدالله شهر ری

حجت الاسلام والمسلمین اوتارخانی در ادامه این گفتگو در خصوص برآورد هزینه‌های توسعه و بازسازی امامزاده عبدالله شهر ری، اظهار کرد: برآورد و تمام هزینه های انجام شده حدود یک و نیم میلیارد تومان است که بدون هیچ حمایت و کمکی از جانب دولت و شهرداری صورت گرفته و تمام مبالغ از خود امامزاده و هیئت امنأ آن است.

گفتنی است؛ چند روز گذشته خبری دربرخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سنگ قبرهای امامزاده عبدالله شهرری دزدیده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار