تلاش برای توسعه متوازن گلف در خوزستان

با هدف گسترش متوازن ورزش گلف طرح استعدادیابی این ورزش در خوزستان آغاز گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا علیجانی، رئیس هیئت گلف خوزستان گفت: طرح استعدادیابی گلف با هدف گسترش متوازن این رشته در سطح استان با حضور استعدادیاب گلف بانوان جهت ارتقاء سطح بانوان گلف‌باز استان آغاز گردید.

وی با اشاره به اهداف توسعه گلف در خوزستان افزود: هرم سنی جمعیت گلف استان به سمت میان‌سالی به بالا حرکت می‌کند و قصد داریم که با اجرای طرح‌هایی، این رشته را تقریباً به صورت فراگیر حرکت دهیم و هدف ما این است که این رشته را به صورت متوازن گسترش دهیم.

علیخانی بیان داشت: با فیروزه محمدزمانی یکی از قهرمانان سابق تیم ملی و تنها مدال آور گلف بانوان کشور که از مربیان شناخته شده در کشور است، مذاکراتی داشتیم تا به اهواز سفر کند و با برگزاری کلاس‌های آموزشی نفرات مستعد را کشف و پرورش دهد.

وی افزود: حضور این مربی در استان باعث می‌شود که شاهد حضور بازیکنان و مربیان خوزستانی در تیم‌ملی باشیم و این یک فرصت بسیار خوب است که استعدادهای خوزستانی باید از آن به خوبی بهره‌مند شوند.

رئیس هیئت گلف خوزستان گفت: ما در ابتدای کار قصد داریم برای مدتی از علاقه‌مندان به گلف هزینه‌ای دریافت نکنیم و حتی وسایل و امکانات بازی را به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

 وی اظهار کرد: گلف‌بازان اهوازی با توجه به وجود زمین ملی‌حفاری در حال تمرین هستند که جا دارد از مدیرعامل شرکت ملی‌حفاری تشکر کنم. همچنین مسؤولان نفت‌مسجدسلیمان و رییس هیئت گلف این شهرستان نهایت همکاری را با ما دارند و این رشته در تمامی رده‌های سنی هر 2 بخش آقایان و بانوان شهرستان مسجدسلیمان فعال است و بحث استعدادیابی نیز به خوبی در جریان است.

علیجانی ادامه داد: در شهرستان امیدیه نیز طی سال گذشته و امسال، زمین گلف احداث شد و در چند سال آینده نتایج خوبی از گلف این شهرستان به دست خواهد آمد و شهرستان‌های آبادان و خرمشهر نیز فعال هستند.

رئیس هیئت گلف خوزستان  در پایان گفت: در حال حاضر گلف شهرستان‌های خرمشهر، آبادان، هندیجان، اهواز، مسجدسلیمان و امیدیه فعال هستند و فعال شدن مینی‌گلف شهرستان‌ دزفول نیز در اولویت است چرا که بیش از 90 درصد بازیکنان تیم ملی را گلف بازان خوزستان تشکیل می‌دهند که این موضوع نشان می‌دهد گلف این استان در وضعیت خوبی به سر می‌برد و همچنان حرف اول را در کشور می‌زند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: گلف ، هیئت گلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.