پلاتو تخصصی تئاتر در سنندج احداث می‌شود

کلنگ احداث پلاتو تخصصی تئاتر با حضور معاون امورعلمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در مجتمع فجر سنندج به زمین زده شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سعید نمکی معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور شامگاه سه شنبه (٢٩ خرداد) در این آیین خواستار بازنگری در نقشه و افزایش ظرفیت این سالن پلاتو در شهر سنندج شد.

وی افزود:ظرفیت‌های حوزه تئاتر در کردستان دوراندیشی بیشتری در احداث پلاتو‌های تئاتر را می‌طلبد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان هم در این مراسم گفت:پروژه احداث پلاتو اختصاصی در زمینی به مساحت ٤٤٠ متر در مجتمع فجر سنندج پیش بینی شده است.

وی از احداث هفت پلاتو اختصاصی تئاتر در هفت شهرستان استان خبر داد و گفت: ٣٧ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز است.

قلعه شاخانی افزود:با برنامه ریزی‌های انجام شده در مجموع ٢٢ میلیارد ریال برای این هفت پلاتو در نظر گرفته شده است که تاکنون هفت میلیارد و ٥٠٠ میلیون ریال از این میزان اعتبار تخصیص داده شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در نقشه اولیه این پروژه ظرفیت این سالن پلاتو ٢٠٠ نفر پیش بینی شده بود که بنا شد با تامین اعتبار از سوی دولت ظرفیت این سالن به ٤٠٠ نفر و بیشتر افزایش یابد.

انتهای پیام/م

کلنگ احداث پلاتو تخصصی تئاتر در سنندج به زمین زده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.