اعتراض مردم آبادان به وضعیت آب شرب

مردم آبادان خواستار حل معضل شوری آب شدند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛بیش از ۸۰۰ نفر از شهروندان آبادانی با حضور در مقابل شرکت آب و فاضلاب این شهرستان خواهان حل معضل شوری و سختی آب شرب این شهر شدند.

 علی بچاری یکی از شرکت کنندگان در این تجمع گفت:چندین سال است که آب آبادان با مشکل روبه رو است ولی متاسفانه اقدامی در خصوص بهبود وضعیت آب انجام نشده است و مسئولان فقط مشغول تشکیل جلسه و بازدید طرح های نیمه تمام در این خصوص هستند.

وی افزود :در حالی که آب لوله کشی شور و غیر قابل مصرف است دیروز اخطاریه قطع آب به منزل ما داده اند، چرا باید برای دریافت آب شور دریا به جای آب بهداشتی  و شیرین قابل شرب ،بها پرداخت کنیم.

یکی دیگر از شرکت کنندگان نیز گفت: متاسفانه تاکنون اقدام مشهودی برای ارتقاء کیفیت آب آشامیدنی مردم نشده است و مسئولان فقط قول می دهند که وضعیت بهتر می شود.

وی افزود: از امروز آب شیرین کن های سطح شهر فقط 20 لیتر آب به مردم می فروشند که این امر باعث گله مندی مردم شده است.

علی رضا خلیلی نیا رئیس آبفا آبادان میزان شوری و سختی آب بهمنشیر را 16 هزار میکروموس اعلام کرد و گفت:هم اکنون میزان شوری و سختی آب شهری هشت هزار میکروموس است.

وی افزود: تا تکمیل خط آبرسانی دوم طرح غدیر برداشت آب از رودخانه بهمنشیر متوقف و آب آشامیدنی مردم از خط غدیر با ای سی (هدایت الکتریکی) 2هزار میکروموس تامین می شود.

وی گفت: از امروز نیز آبرسانی با تانکر به برخی از مناطق محروم و حاشیه شهر آغاز شده است.

انتهای پیام / د

اعتراض مردم آبادان به حل معضل شوری و سختی آب

برچسب ها: تجمع ، آب وفاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.