میزبانی دزفول از جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ، از برگزاری جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی با عنوان انسان و محیط زیست در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نادر سعادتی فرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در 2 بخش رقابتی و فروش آثار در زمینه های آثار نقاشی ، مجسمه و طراحی برگزار می گردد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و تاثیر آن در سلامت انسان ها ، بهره گیری از ظرافت هنر برای معرفی هرچه بهتر و تاثیرگذارتر در سلامت محیط زیست، تکریم، حمایت و معرفی هنرمندان خلاق در حوزه هنرهای تجسمی است.

سعادتی فرد بیان داشت: 6 تا 16 آذرماه سال جاری مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول میزبان این جشنواره خواهد بود و هنرمندان می توانند آثار خود را تا 15 مردادماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول عنوان کرد: آثار هنرمندان کشورهای مختلف جهان در این جشنواره به نمایش در می آید و تا کنون 10 اثر به دبیرخانه این جشنواره بین المللی ارسال شده است.

انتهای پیام/و

خوزستان میزبان جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.