انتقاد مارین لوپن از سیاست‌های مهاجرتی ترامپ

رئیس حزب راست افراطی فرانسه به سیاست مهاجرتی ترامپ که بر اساس آن کودکان مهاجر از خانواده‌های خود در مرز‌های جنوبی آمریکا جدا می‌شوند، واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، مارین لوپن، رئیس حزب راست افراطی فرانسه، به سیاست مهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص جدا کردن کودکان مهاجر از خانواده هایشان در مرزهای جنوبی این کشور  واکنش نشان داد و از سیاستمداران مخالف ترامپ که مهاجران را تشویق می کنند از مرزها عبور کنند،  انتقاد کرد.

لوپن در مصاحبه با شبکه دو فرانسه گفت: «من با سیاستی که والدین را از فرزندانشان جدا می کنند موافق نیستم. من نمی دانم چرا آمریکایی ها این اقدام را انجام می دهند، اما باید بگویم والدین کودکان مهاجر نیز مسئول چنین شرایطی هستند».

لوپن اظهار داشت: سیاستمدارانی که مهاجران غیرقانونی را تشویق می کنند که از مرز عبور کنند نیز مقصر هستند.

در ماه آوریل سال جاری میلادی یک سیاست جدید تحت عنوان «تحمل صفر» علیه مهاجرانی که به صورت غیرقانونی از مرز جنوب غربی وارد آمریکا می شوند، اعلام شد. بر اساس این سیاست جدید، والدینی که به صورت غیرقانونی وارد آمریکا شوند، از فرزندانشان جدا می شوند و وضعیت آنها از طریق وزارت امنیت ملی مورد پیگیری قرار می گیرد. این سیاست دولت ترامپ با انتقادات گسترده‌ای مواجه شده است.

این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا روز گذشته با انتشار توئیتی به انتقادات دموکرات‌ها در مورد سیاست مهاجرتی جدیدش پاسخ داد و نوشت: «دموکرات‌ها مشکل ساز هستند. آن‌ها به جرم و جنایت اهمیت نمی‌دهند و مهاجران غیرقانونی را می‌خواهند، بدون توجه به اینکه آن‌ها (مهاجران غیرقانونی) ممکن است چقدر بد (خطرناک) باشند؛ همانند ام اس -۱۳ (جنایتکار بین المللی) وارد  کشور ما می‌شوند و هجوم می‌آورند. آن‌ها (دموکرات ها) نمی‌توانند در سیاست‌های وحشتناک خود پیروز شوند. آن‌ها به چشم آرای بالقوه به مهاجران (غیرقانونی) نگاه می‌کنند».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار