ایجاد اشتغال برای 688 نفر از مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در سال گذشته برای 688 نفر از مددجویان بهزیستی استان اشتغال ایجاد شد.

بهزاد ستاری ،مدیرکل بهزیستی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار داشت: امسال ۸۲ میلیارد ریال اعتبار به بهزیستی استان برای اشتغال جامعه هدف و مددجویان این نهاد اختصاص یافته که تلاش و جدیت بر جذب حداکثری اعتبارات اختصاصی است.

وی گفت:در سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری و مشارکت بانک‌های عامل توانستیم برای 688 نفر از مددجویان بهزیستی استان اشتغالزایی کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: این تعداد افراد از جامعه هدف بهزیستی استان به طرق مختلف نظیر پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال، ایجاد مراکز غیردولتی، پرداخت بیمه سهم خویش فرمایی، کارفرمایی، گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار و برخی طرح‌های دیگر توانسته‌اند وارد بازار کار شوند.

ستاری با قدردانی از همکاری بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات اشتغال به جامعه هدف بهزیستی در استان تصریح کرد: در سال گذشته نیز 12 میلیارد و 700 میلیون ریال از این محل به استان اردبیل اختصاص یافته بود که بانک‌های عامل استان با جذب 88 درصدی این اعتبارات توانستند زمینه اشتغال برای 571 نفر از افراد جامعه هدف را فراهم سازند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در راستای تحقق هدفگذاری‌ها برای اشتغال جامعه هدف بهزیستی و مددجویان این نهاد انتظار می‌رود که همکاری و مشارکت بانک‌ها در این زمینه افزایش یابد تا بتوانیم زمینه برای فعالیت اقتصادی و اجتماعی هر چه بیشتر این افراد را مهیا کنیم.

انتهای پیام/ع

ارائه تسهیلات برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل

 

برچسب ها: اشتغال ، بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.