امضاء تفاهم نامه همکاری شهرداری بیرجند و اوقاف خراسان جنوبی

شهرداری بیرجند و اوقاف خراسان جنوبی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ جاوید در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: این تفاهم نامه به منظور همکاری بین بخشی و استفاده از ظرفیت های موقوفات در حوزه شهری، آبادانی شهر و... است.

وی اظهار داشت: منشور اصلی این تفاهم نامه ارتقا شاخص‌های شهری در راستای نیاز شهر بیرجند است.

شهردار بیرجند حرکت های رو به جلو اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی را ستود و گفت: شهرداری بیرجند آماده هر گونه همکاری به منظور بهره مندی از ظرفیت های حوزه وقف در بیرجند است.

وی تاکید کرد: ظرفیت های مطلوبی در حوزه وقف وجود دارد که می توان از آن در جهت ارتقاء شاخص های فرهنگی و اجتماعی و عمران شهری بهره گرفت.

جاوید افزود: موقوفات به عنوان نهادی موثر و تاثیر گذار نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری در حوزه شهری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی هم گفت: ارتقاء شاخص های شهری و فراهم شدن زمینه رفاه و آسایش شهروندان از محورها و سیاست های راهبردی است.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور افزود: اوقاف و امور خیریه استان آمادگی دارد به نیازهای شهروندان در همه ابعاد پاسخگویی نماید.

وی اظهار داشت: معاونت بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان آمادگی دارد تا با مشارکت شهرداری بیرجند زمینه ارتقاء شاخص ها را فراهم نماید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تاکید کرد: اوقاف و امور خیریه آماده همکاری با شهرداری بیرجند در جهت عمران و آبادانی شهری است.

انتهای پیام/ ط آ

امضاء تفاهم نامه همکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.