برپایی نمایشگاه به توسعه بازار گردشگری کمک می کند

امروزه یکی از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های گردشگری و ایجاد بستری مناسب برای توسعه بازار گردشگری در زمینه داخلی و خارجی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   رییس گروه توسعه گردشگری و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی گفت: امروزه یکی از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های گردشگری و ایجاد بستری مناسب برای  توسعه بازار گردشگری در زمینه داخلی و خارجی است .

کوروش وکیلی در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و دومین نمایشگاه بین المللی هتل، رستوران، فست فود و کافی شاپ اصفهان در گفتگوی اختصاصی  افزود: حضور گروه های عشایر و معرفی آداب و رسوم فرهنگی، همچنین برگزاری همایش های شیوه های نوین بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری و گردشگری سلامت از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه به شمار می رود.

وی عنوان کرد: نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان، شرایط مطلوبی را برای آشنایی فعالان و متخصصان این حوزه با ظرفیت های گردشگری اصفهان و استان‌های مختلف کشور فراهم کرده است.

وکیلی خاطر نشان کرد: نمایشگاه امسال با حضور فعالان و دست اندرکاران صنعت گردشگری، گروه هتل های مهم کشور، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، فعالان بوم‌گردی، گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی، کودک و فرهنگی، راهنمایان گردشگری، تشکل های مردم نهاد میراث فرهنگی، موسسات آموزشی و صنایع وابسته و تعدادی از استان های کشور و برخی کشورهای خارجی نسبت به سالهای گذشته رونق بیشتری یافت.

انتهای پیام /س

حاشیه های نمایشگاه گردشگری اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.