نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان هرسین با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد.

بازوند استاندار کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : خوشبختانه وحدت خوبی در میان مردم و مسوولان شهرستان هرسین وجود دارد و صدای واحدی برای پیگیری مطالبات مردم شهرستان شنیده میشود.

وی گفت : دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری باید به مدیران اعلام کند که در تدوین برنامه های لازم برای ایجاد اشتغال، به تفکیک شهرستانها و دستگاههای اجرایی، با ذکر مبلغ لازم و مقدار ایجاد اشتغال، عمل کنند.

بازوند افزود :  «بوروکراسی زمانبر» همچنان از موانع عمده و اصلی بهبود کسب و‌ کار و ایجاد اشتغال در استان است. هر کدام از مدیران که توانایی تغییر در ساختار دستگاه خود برای تسهیل در روند تولید و ایجاد اشتغال را ندارند، باید کنار بروند.

وی افزود : بانکها باید برنامه خود را برای تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تملک شده سریعا ارائه دهند. فرصتهای شغلی موجود باید به هر شکل ممکن حفظ شوند.

بازوند گفت : توسعه پایدار شهری در گرو درآمد پایدار شهرداریهاست. شهرداری ها باید در کنار ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، به فکر کسب درآمد پایدار برای شهر باشند.

وی گفت : شهرداریها می‌توانند با استفاده از ابزارها و تجهیزاتی که در اختیار دارند در زمینه های مختلف سرمایه‌گذاری و در ایجاد اشتغال نقش آفرینی کنند.

بازوند افزود : توفیق مدیریت شهری در ایجاد حس مسئولیت پذیری و انگیزش شهروندان برای مشارکت در امور مربوط به اداره شهر است که شهر را در مسیر توسعه حرکت خواهد داد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

خوشبختانه وحدت خوبی در میان مردم و مسوولان شهرستان هرسین وجود دارد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.