‌می‌توان از طریق محاسبه حالات معنوی رمضان را استمرار بخشید

امام جمعه خوی گفت:‌می‌توان از طریق محاسبه حالات معنوی رمضان را استمرار بخشید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛‌حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی در خطبه های نماز جمعه این هفته خوی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: امیرمؤمنان (ع) می‌فرماید خدا بیامرزد بنده‌ای را که تقوای خدا پیشه کرده و نفس خود را نصیحت نموده و توبه را پیش انداخته و بر شهوت خویش غلبه کرده است.
وی در ادامه گفت: در طول ماه مبارک رمضان به دلیل روزه داری و عبادت‌ها حالت‌ها و ویژگی‌های معنوی خاصی بر نوع روزه داران به وجود آمده که تنها راه نگهداری این حالت‌ها محاسبه نفس می‌باشد.
حجت الاسلام شکوری با اشاره به روش حسابرسی گفت: اهل بیت روش حسابرسی را به پیروان خود یاد داده اند که امام صادق (ع) می‌فرماید:بر هر مسلمانی که نسبت به ما معرفت دارد لازم است در هر شبانه روز عمل خود را بررسی کند و حسابرس نفس خویش باشد.
 

شکست مفتضحانه طرح براندازی آمریکا بنام فونیکس

 
مسئول مدارس علمیه خوی  با اشاره به شکست مفتضحانه طرح براندازی آمریکا بنام فونیکس اظهار داشت :پس از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکای جنایتکار به دلیل از دست دادن تمامی منافع نامشروع خود در ایران جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی اقدامات جنایتکارانه بسیاری را طراحی و اجرایی کرد .
وی افزود: از جمله برای به سقوط کشاندن نظام جمهوری اسلامی طرحی بنام فونیکس را طراحی و اجرا کرد که بر اساس آن باید تمامی سران نظام جمهوری اسلامی بوسیله گروه‌های خود فروخته و تروریست همانند گروه فرقان و منافقین ترور بشوند.
خطیب نماز جمعه خوی افزود:ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران، انفجار حزب جمهوری اسلامی در سرچشمه تهران و شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از نیرو‌های مؤثر نظام و انفجار دفتر نخست وزیری در ۸ شهریور و شهادت رجایی و باهنر در راستای اجرای طرح فونیکس صورت گرفت.
 
انتهای پیام/م
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.