رییس اتاق تعاون خوزستان گفت:پای سرمایه گذاران در بخش پروژه های عمرانی را باز کنیم.

مرتضی رخیصی رییس اتاق تعاون استان خوزستان در دیدار با حسین حمیدپور شهردار آبادان و تنی چند از اعضای شورای شهردر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ با تاکید بر لزوم جذب سرمایه گذار در بخش پروژه های عمرانی از آمادگی اتاق تعاون خوزستان برای ورود به این عرصه خبر داد.

وی  افزود : آبادان از ظرفیت ها و بواسطه ی حاکمیت قوانین مناطق آزاد از جذابیت های خاصی بویژه در بخش بخشودگی های مالیاتی برخوردار است و همین امر سبب شده که سرمایه گذران این شهر را برای فعالیت خود انتخاب کنند.

 همچنین رییس اتاق تعاون خوزستان با مسعود خیاط زاده ریاست اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان دیدار و گفتگو کرد.

رخیصی در این دیدار  گفت : هدف از این دیدار ایجاد رابطه ی نزدیک کاری بین دو اتاق تعاون و بازرگانی بود.

وی با بیان اینکه  مطابق قانون اتاق های تعاون و  بازرگانی ماموریت های شبیه به هم دارند اما در دو عرصه ی مختلف افزود: اتاق های تعاون حامی فعالان اقتصادی داخل کشور و اتاق های بازرگانی حامی فعالیت های فعالان اقتصادی است که به تجارت و صادرات کالای ایرانی به ورای مرزها مبادرت دارند بنابراین هر دو  اتاق در یک مسیر حرکت می کنند و لازم است که بین این دو تشکیلات مهم و تاثیرگذار ارتباطی نزدیک تر بوجود  آید.

رییس اتاق تعاون خوزستان گفت :   خیاط زاده رییس   اتاق بازرگانی آبادان، مدیری توانمند و دلسوز است که دغدغه ی حمایت و تولید کالای ایرانی بعنوان سرمایه اصلی تجار و بازرگانان شریف کشورمان را دارد که در این دیدار پیشنهاد کردیم با مشارکت یکدیگر اقدام به برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی کنیم.

 همچنین در این نشست تاکید شد تا از ظرفیت های قانونی تعاونی ها برای تولید بیشتر استفاده بهینه تری صورت گیرد تا فعالان در بخش صادرات نیز با تنوع بیشتری به صادرات کالای ایرانی اهتمام بورزند.

انتهای پیام/ د

لزوم جذب سرمایه گذار

برچسب ها: صادرات ، اتاق تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.