دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان:

نشر اکاذیب جرم است/ برای دستگاه قضایی فرد عادی و روحانی فرقی نمی‌کند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نشر اکاذیب جرم است، گفت: برای دستگاه قضاییه، مولوی، روحانی و فرد عادی فرقی ندارد، نمی‌شود که بدون اطلاع از پیگیری دستگاه قضایی و هیچ‌گونه شکایتی، اذهان جامعه را در روز عید خراب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان ظهر امروز در بین خطبه‌های نماز جمعه زاهدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای هفتم تیر به ویژه آیت الله دکتر بهشتی اظهار کرد: شهادت دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از بهترین یاران انقلاب و امام باعث شد که این هفته به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شود که امیدواریم قضات و کارمندان دستگاه قضایی با تلاش بسیار بتوانند مشکلات مردم را حل کنند.

وی افزود: باید هر سه قوه تلاش کنند مشکلات مردم را حل کنند، مشکلات مردم فیلترینگ تلگرام نیست، مشکلات مردم این نیست که نماینده مجلس به مسابقات جام جهانی اعزام شود، بلکه مشکلات مردم معیشت اقتصادی است، بنابراین مسؤولان تلاش کنند تا راه دکتر بهشتی را ادامه دهند و راه دکتر بهشتی راه امام و رهبری بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند: هرجا قوه قضاییه محکم ایستادگی کرد دشمن بیشتر عقب کشید، برای دستگاه قضایی جناح چپ و راست مهم نیست، بلکه نظام جمهوری اسلامی و پایداری نظام مهم است که همه مردم دیدند در هر جناحی با متخلفین دستگاه قضایی با قاطعیت برخورد کرد.

موحدی راد ادامه داد: سیستان و بلوچستان نسبت به سایر کشور کمترین ورودی پرونده را به دستگاه قضایی داشته و همچنین نسبت به سایر استان‌ها کمترین زندانی را دارد و با سطح فرهنگ و شعور بالای خانواده‌های این استان کمترین آمار طلاق را در این استان داریم.

وی تأکید کرد: در ایام نوروز توریست‌های زیادی وارد استان سیستان و بلوچستان شده‌اند که این امنیت بالای استان را نشان می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان افزود: نشر اکاذیب جرم محسوب می‌شود، بنابراین برای دستگاه قضاییه، مولوی، روحانی و آدم عادی فرقی ندارد، نمی‌شود که انسانی بدون اطلاع دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و هیچ‌گونه شکایتی، اذهان جامعه را در روز عید خراب کند.

انتهای پیام/ع

سخنرانی دادستان در خطبه های نماز جمعه زاهدان 

برچسب ها: نماز جمعه ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۱ تير ۱۳۹۷
همه در مقابل قانون یکسان هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۱ تير ۱۳۹۷
به پرونده اختلاسگران هم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۸:۴۲ ۰۱ تير ۱۳۹۷
هر چه زودتر عاملان پرونده ایرانشهر رو محاکمه کنید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۳۷ ۰۱ تير ۱۳۹۷
باید ب متخلفان برخورد جدی بشه
آخرین اخبار