خلاصه و نتیجه دیدار نیجریه و ایسلند + فیلم

تیم ملی فوتبال نیجریه با نتیجه ۲ بر صفر ایسلند را شکست داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  دومین دیدار دور دوم از رقابت  جام جهانی ۲۰۱۸روسیه، از ساعت۱۹:۳۰ امروز(جمعه) بین تیم های نیجریه و ایسلند در ورزشگاه وولگوگراد آره نا برگزار شد و با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان گرنوت روهر به اتمام رسید. 

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ترکیب نیجریه

فرانسیس ازوهو، کنت اومرو، ویلیام اکونگ،لئون بالوگون، ویکتور موسس، اوگهنکارو اتوبو(ایووبی)جان اوبی میکل، ویلفرد اندیدی، برایان ایدوو(ابوهی) کلیچی ایهیناچو(ایگهالو) و احمد موسی

ترکیب ایسلند

هانس هلدرسون،بیرکیر سیوارسون، راگنار سیگوردسون(اینگاسون) بیرکیر بیارناسون،گیلفی سیگوردسون،آلبرت فینبوگاسون، کاری آرناسون، آرون گونارسون(اسکولاسون)هاردور مگنوسون،روریک جیسلاسون و جان بودوارسون(سیگوردارسون)

خلاصه و نتیجه دیدار نیجریه و ایسلند

با توجه به شکست شب گذشته آرژانتین مقابل کرواسی هر ۲ تیم با هدف پیروزی در این بازی و فاصله گرفتن از آلبی سلسته در این بازی گام به زمین گذاشتند اما شاگردان هایمیر هالگریمسون نیمه اول را بهتر شروع کرده و چند بار موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه فرانسیس ازوهو به وجود آوردند اما تلاش های این تیم به ثمر ننشست تا نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یابد.

 

خلاصه و نتیجه دیدار نیجریه و ایسلند

نیجریه در نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کرد و دقیقه ۴۹ با کنترل توپ و ضربه زیبای احمد موسی نخستین گل خود در جام بیست و یکم و گل اولش در این بازی را به ثمر رساند.

بیشتر یخوانید:


در ادامه عقاب ها به میدانداری پرداختند و فرصت های خوبی روی دروازه هالدورسون خلق کردند که مهم ترین آنها ضربه ای یود که احمد موسی دقیقه ۷۴ به تیر دروازه زد.

البته مهاجم نیجریه ای زسکا مسکو یک دقیقه بعد با حرکتی زیبا از نیمه زمین ایسلند و دریبل کردن دروازه بان حریف گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه کرد. جالب اینجاست احمد موسی هر چهار گل آخر نیجریه را در جام های جهانی به ثمر رسانده است.

 

خلاصه و نتیجه دیدار نیجریه و ایسلند



دقیقه ۸۲ بهترین فرصت ایسلند برای جبران دست کم یکی از گل های خورده پس از اعلام پنالتی به سود این تیم از روی بازبینی ویدیویی خطای ابوهی روی فینبوگاسن از دست رفت. چراکه سیگوردسون این پنالتی را از بالای دروازه نیحریه به بیرون فرستاد.

در نهایت شاگردان روهر با برتری در این دیدار ۳ امتیازی شده و به رده دوم جدول گروه D صعود کردند و ایسلند هم در رتبه سوم ایستاد.

احمد موسی در پایان بازی به عنوان برترین بازیکن زمبن انتخاب شد.

خلاصه و نتیجه دیدار نیجریه و ایسلند

انتهای پیام/

نتیجه دیدار نیجریه و ایسلند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.