30 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی توسعه زیرکوه اختصاص یافت

30 میلیارد ریال تسهیلات چهار درصدی برای ایجاد کارخانه آب معدنی به تعاونی توسعه و عمران زیرکوه اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  سروری معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تسریع در رشد و توسعه شهرستان ها، هدایت منابع مردمی به بخش های تولیدی و خدماتی، ایجاد اشتغال پایدار با هدف توسعه عدالت اجتماعی و ایجاد فرصت های برابر سرمایه گذاری در شهرستانها از مهمترین ویژگی های تعاونی های توسعه و عمران شهرستانی است.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون سال 89 در هر شهرستان باید یک تعاونی توسعه و عمران تشکیل شود، افزود: تاکنون در 2 شهرستان زیرکوه و خوسف این تعاونی ها تشکیل شده اند.


معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تمامی ساکنین شهرستان می توانند با خرید سهام عضو این تعاونی ها شده و از سود سرمایه گذاری منتفع شوند.


سروری ایجاد اشتغال و رونق تولید با حضور و حمایت آحاد مردم را از مهمترین ویژگی های این تعاونی ها برشمرد و افزود: با وجود محدویت منابع بودجه دولت برای تامین مالی پروژه ها نباید ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری معطل بماند.


وی با تاکید بر اینکه توانمندسازی بخش غیردولتی و واگذاری امور به مردم سبب توسعه و رونق استان می شود یادآور شد: با استفاده از ظرفیت های قانون بودجه سال 97، برنامه ششم توسعه، قانون حمایت از ایجاد اشتغال پایدار در نواحی روستایی و عشایر و همچین قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و سایر اسناد بالادستی و با تجمیع سرمایه های مردمی مسیر توسعه استان مهیاست.

انتهای پیام/ک

اختصاص 30 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی توسعه زیرکوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.