گزارش/

ترافیک حاصل پیاده کردن مسافران بی آر تی وسط بزرگراه چمران + فیلم

رانندگان اتوبوس‌های بی آر تی امروز در اقدامی عجیب، ضمن ایجاد دردسرهای فراوان برای مسافران، موجب ترافیک سنگین در اتوبان شهید چمران شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز صبح (شنبه 2 تیرماه) چند دستگاه اتوبوس بی آرتی خط نواب به سمت چهاراه پارک وی در ساعت اولیه صبح و اوج ترافیک بدون توجه به مقررات و الزامات قانونی برای استفاده از خط بی آرتی، خارج از این خط و در مسیر عادی اقدام به حرکت کردند.

ترافیک حاصل پیاده کردن مسافران بی آر تی وسط بزرگراه چمران+ فیلم

بر اساس شواهد این اقدام خودسرانه و بی دلیل ضمن اعتراض شدید مسافران باعث ایجاد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال اتوبان شهید چمران شد.

متاسفانه به دلیل نبود نظارت‌های دقیق و مستمر این اتوبوس‌های متخلف در اقدامی عجیب و تامل بر انگیز مسافران را در منتهی الیه سمت چپ اتوبان و در لاین سرعت پیاده می‌کردند. این اقدام باعث شد تا مسافرانی که می‌توانستند از روی گاردریل عبور کنند، از پله برقی استفاده کنند و کسانی که توان آن را نداشتند، پس از خروج از اتوبوس مجبور بودند تا عرض اتوبان را طی کنند.

مسئولان نظارت بر اتوبوسرانی و پلیس راهور با وجود وظیفه ذاتی هنوز در مقابل این گونه رفتارهای نابهنجار و خودسرانه به صورت منفعل عمل می‌کند و باید گفت برخی از رانندگان اتوبوس‌های بی آرتی هنوز الزام قانونی مسیر بی آرتی و اولویت حمل و نقل عمومی را درک نکرده‌اند و به طور خودسرانه تصمیم گیری و آن را اجرا می‌کنند.

اینگونه اقدامات غیر منطقی علاوه بر تلف شدن وقت مسافران زیادی که حمل و نقل عمومی را برای تردد خود انتخاب کرده‌اند و همچنین ایجاد ترافیک سنگین در مسیر عادی اتوبان برای سایر شهروندان، خطرات جانی را نیز برای شهروندان به همراه دارد که در صورت روی دادن این اتفاق، هیچ مرجعی پاسخگو نیست.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۱ تير ۱۴۰۲
اگردقت کنید میبیند یک اتوبوس در تصویر داخل خط خراب شده که توسط امداد درحال بکسل شدن هستش. مسیر ویژه حتما مسدود بوده که از خط خارج شده. در ضمن هیچ راننده ای دوست نداره داخل ترافیک رانندگی کنه وقتی یک لاین عبور مختص خود دارد
آخرین اخبار