برگزاری 960 جلسه گفتمان دینی در استان همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری 960 جلسه گفتمان دینی در استان خبر داد.

برگزاری 960 جلسه گفتمان دینی در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: هر اندازه باورهای دینی در وجود نوجوانان ، جوانان و دانش آموزان نهادینه شود آنان بیشتر با ارزش های ناب دینی و اسلامی آشنا می شوند.

وی هدف از برگزاری گفتمان های دینی در مدارس را ارتقاء سطح معرفت دانش‌آموزان و انتقال معارف دینی و آشنایی آنان با چگونگی ارتباط با نهادهای فرهنگی، مذهبی دانست و افزود: سایر اهداف برگزاری این گفتمان ها که به صورت پرسش و پاسخ برگزار می شود، شکل‌دهی شخصیت و هویت مورد نیاز دانش‌آموزان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان محورهای برگزاری این گفتمان ها را مباحث اجتماعی، دینی، جنگ نرم، حجاب و عفاف، آسیب‌های اجتماعی، موضوعات فرهنگی، دینی و غیره ذکر کرد.

وی تعداد گفتمان‌های دانش آموزی برگزار شده در استان همدان را ۹۶۰ گفتمان عنوان و اضافه کرد: از این تعداد ۲۴۰ گفتمان در مدارس و برای اولیا و مربیان برگزار شده است.

دشتکی تعداد شرکت کنندگان در گفتمان‌های دانش آموزی را ۳۳ هزار و ۶۰۰ نفر بیان کرد و اظهار داشت: در هر گفتمان میانگین ۳۵ نفر شرکت داشته اند.

انتهای پیام/ ش

برگزاری گفتمان دینی برای دانش آموزان همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.