جریمه میلیاردی متخلفان در تعزیرات حکومتی قزوین

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین از جریمه ۵ میلیارد تومانی متخلفان در سه ماه نخست امسال خبر داد.

محمود احمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ گفت: در سه ماه نخست امسال ۲ هزار و ۱۷۱ پرونده در زمینه گرانفروشی، تقلب و قاچاق تشکیل شده است که با مختومه شدن همه پرونده‌ها، متخلفان به پرداخت بیش از ۵ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

احمدی اضافه کرد: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده، هزار و ۹۹۴ پرونده مربوط به کالا و خدمات است.

به گفته احمدی، درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور، گران فروشی و کم فروشی بیشترین تخلفات انجام شده در زمینه کالا و خدمات بوده است.

وی اضافه کرد: ۷۳ پرونده نیز در زمینه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده که قاچاق پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی بالاترین میزان تخلفات در این پرونده‌ها بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، تعداد پرونده‌های تشکیل شده در رابطه با بهداشت، دارو و درمان را ۱۰۴ مورد بیان کرد.

احمدی میزان عملکرد تعزیرات حکومتی استان را در سه ماه نخست امسال را ۹۶ درصد اعلام کرد.

وی در ادامه گفت:: برای پیشگیری از تخلفات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی در ساعات اداری و ایام تعطیل از مراکزتوزیع گوشت قرمز و مرغ، رستوران‌ها، مراکز عرضه شیرینی و آجیل، میوه و تره بار از جمله اصناف بازدید خواهند کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی، مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

انتهای پیام/

تشکیل بیش از ۲ هزار و ۱۷۱ پرونده  در تعزیرات حکومتی قزوین

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.