اعزام بانوی تنیسور همدانی به اردوی آسیایی

رئیس هیات تنیس روی میز همدان از اعزام شیما صفایی نابغه تنیس روی میز این استان به اردوی متصل به رقابت های آسیایی خبر داد.

اعزام بانوی ورزشکار همدانی به اردوی آسیاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ زهره ابوطالبیان ، رئیس هیات تنیس روی میز همدان گفت:اردوی آماده سازی تیم های ملی نوجوانان و جوانان دختر کشور به منظور اعزام به مسابقات آسیایی میانمار از امروز و به مدت 2 ماه در کمپ تمرینی شهید عضدی تهران برگزار می شود.

وی افزود: پنج ورزشکار از استان های مختلف کشور در این اردو حضور دارند که شیما صفایی تنها نماینده تنیس روی میز بانوان استان همدان است.

رئیس هیات تنیس روی میز همدان بیان داشت: این اردو از امروز با سرمربیگری  آزاده سرافراز و مربیگری حمیده ایرانمنش و نسیم رنجبر با نظارت محمد رضا میرالماسی مدیر تیم های ملی دایر می شود.

زهره ابوطالبیان توضیح داد: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در سال 2018، در روزهای 22 تا 27 مردادماه به میزبانی میانمار برگزار می شود.

شیما صفایی یکی از نابغه های تنیس روی میز کشور به شمار می رود و مهرماه پار سال در رقابت های تور ایرانی بانوان بزرگسالان کشور به عنوان فنی ترین بازیکن شناخته و معرفی شد.

انتهای پیام/غ

نابغه تنیس روی میز همدان به اردوی آسیایی اعزام شد

 

 

برچسب ها: تنیس ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.