معرفی یک واحد صنعتی آلاینده محیط زیست در بهار به مراجع قانونی

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار گفت: یک واحد صنعتی که اقدام به رهاسازی پساب آلوده خود به محیط می‌کرد به مراجع قضایی معرفی شد.

معرفی یک واحد صنعتی آلاینده محیط زیست در بهار به مراجع قانونیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معصومه پارچیان،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار گفت:  با توجه به اهمیت بهداشت منابع آب و خاک در استان تعداد زیادی از واحدهای صنعتی به طور منظم و مکرر مورد پایش قرار می گیرند و برای واحدهای متخلفی که پساب آلوده خود را به منابع آبی رهاسازی می نمایند، اخطاریه زیست محیطی صادر می شود.

وی اظهار داشت: در همین راستا یکی از واحدهای صنعتی به دلیل ادامه روند ایجاد آلودگی و رهاسازی پساب آلوده به منابع آبی، به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی با طرح شکایت به مراجع قضایی معرفی شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست  بهار در ادامه گفت: پسابهای رها شده با داشتن مقادیر زیادی از فاکتورهای آلاینده جزو پسابهای بسیار آلوده به شمار آمده که واحد معرفی شده علیرغم دریافت اخطاریه زیست محیطی، هیچ اقدامی در جهت رفع معضل فوق انجام نداده و بدون هیچ گونه تصفیه این پساب را وارد منابع آبی شهرستان می کردند.

وی از سایر واحدهای صنعتی درخواست کرد که هرچه سریعتر برای رفع معضلات زیست محیطی خود تدابیری بیندیشند، در غیر این صورت محیط زیست با واحدهای متخلف برخورد قانونی می نماید.

انتهای پیام/ ش

یک واحد صنعتی  به مراجع قضایی معرفی شد

 

برچسب ها: محیط زیست ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار