دو هفته بازداشت، مجازات عبور اشتباهی از مرز آمریکا!

یک دختر ۱۹ ساله فرانسوی به دلیل آنکه به طور غیرعمدی از مرز کانادا با آمریکا عبور کرده بود، دو هفته در این کشور تحت بازداشت قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، رسانه‌های کانادا روز جمعه اعلام کردند یک ­دختر جوان فرانسوی به دلیل عبور اتفاقی از مرز آمریکا دو هفته بازداشت شد.

این دختر فرانسوی که برای دیدار با مادر خود به غرب کانادا سفر کرده بود، به دلیل آنکه به طور غیرعمدی از مرز آمریکا عبور کرده بود، دو هفته بازداشت شد.

سدلا رومان ۱۹ ساله به رسانه‌های کانادایی گفت این اتفاق روز بیست و یکم ماه مه و در حالی رخ داد که او در شهر وایت راک در بریتیش کلمبیای کانادا به سر می‌برد. این شهر در مرز ایالت واشنگتن قرار دارد.

او در این باره گفت در حال عکاسی از مناظر بود که از مسیر خارج شد. دو مامور مرزبان آمریکایی، این دختر جوان را به عبور غیرقانونی از مرز متهم کردند.

او افزود: به آن‌ها گفتم که من چنین کاری نکردم. من هیچ تابلویی که نشان‌دهنده مرز باشد ندیدم.

این دختر که هیچ مدرک شناسایی با خود نداشت به یک بازداشتگاه در ۲۰۰ کیلومتری جنوب مرز منتقل شد.

 از بازداشتگاه با مادرش تماس گرفت و مادرش با گذرنامه و روادید دانشجویی دخترش به این منطقه رفت. نیرو‌های مرزبانی اعلام کردند این مدارک باید از سوی مقامات آمریکایی تایید شود. از همین رو دختر جوان دو هفته در بازداشت به سر برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار