مراسم آیین مهربانی در شیراز

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس گفت: مراسم آیین مهربانی با هدف حمایت از نیازمندان در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کامبیز قهرمانی معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس با اشاره به برگزاری مراسم آیین مهربانی در شیراز بیان کرد: این برنامه با هدف جذب خیران برای حمایت از نیازمندان با مشارکت کمیته امداد و مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آیین مهربانی یکی از محور‌های طرح همای رحمت است، و این مراسم در ۲ بخش برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخش نخست کمک‌های نقدی خیرین برای تامین هزینه‌های دارویی و درمانی نیازمندان است و بخش دوم انجام تعهد داوطلبانه به نوعی قول اعتباری و در بخش دوم نیز نخست کمک‌های نقدی خیران برای تامین هزینه‌های دارویی و درمانی نیازمندان و انجام تعهد داوطلبانه به نوعی قول اعتباری برای انجام فعالیت است.

قهرمانی ادامه داد: این بخش به تعهداتی از جمله کمک به ساخت پایگاه‌های امدادی هلال احمر، کمک به ساخت، تعمیر و تجهیز پایگاه‌ها و بنا‌های هلال احمر و قول پزشکان برای حضور در کاروان‌های سلامت هلال احمر است.

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس با بیان اینکه این حرکت با هم‌افزایی دیگر نهاد‌های حمایتی استان فارس برگزار می‌شود، اضافه کرد: معاونت امور داوطلبان هلال احمر، مجمع خیرین سلامت استان فارس و کمیته امداد در برگزاری این مراسم نقش دارند.

گفتنی است، این برنامه ۵ تیرماه ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات حوزه ستادی جمعیت هلال احمر استان فارس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ت

برپایی مراسم آیین مهربانی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار