اعلام فراخوان هجدهمین جشنواره استانی تئاتر پسامهر در فسا

هجدهمین جشنواره استانی تئاتر پسامهر در شهرستان فسا اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ محمد کاظم رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا گفت: انجمن هنر‌های نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برای گسترش و استفاده ازاستعداد‌های هنرمندان برای هجدهمین سال پیاپی اقدام به برگزاری جشنواره استانی تئاتر پسامهر کرده است.

وی بیان کرد: هدف ازبرگزاری این رویدادهنری توجه و نگاه ویژه و هنرمندانه به شعارحمایت ازکالای ایرانی واهمیت تولیدات داخلی در راستای اشتغال است.

رحمانی توجه جدی مخاطب به عنوان یکی از ارکان اساسی هنر‌های نمایشی، توجه به عنصرنوآوری و شگفتی درنمایش ها، رونق بخشیدن به متون و آثار بومی، توجه به شناخت صحیح نسبت به نمایشنامه‌های چاپی وخارجی را نگاه کاوشگرانه جامعه در مسائل اجتماعی دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی فسا، تصریح کرد: هر هنرمند صاحب اثر می‌تواند با یک اثر درخواست حضور در جشنواره را داشته باشد که باید ۳ نسخه لوح فشرده با مجوز کتبی نویسنده، مترجم یا ناشر و چکیده سوابق هنرینیز به همراه تقاضای حضور در جشنواره را تا ۱۸ مردادماه امسال به دبیرخانه واقع دربلوار معلم، طبقه فوقانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا به آدرس ershad_fasa@yahoo.com ارسال شود.

گفتنی است، نتایج بازبینی ۲۵ مردادماه اعلام و گروه‌های برگزیده درنیمه اول شهریورماه با حضور داوران کشوری در سالن استاد سیروس خورشید و سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام/ت

فراخوان هجدهمین جشنواره استانی تئاتر پسامهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار