ادن هازارد: قوی تر از چهار سال قبل هستیم

کاپیتان تیم ملی بلژیک پس از برتری قاطع برابرتونس تیم ملی کشورش را قدرتمند تر از جام جهانی 2014 ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بلژیکی ها امروز در مسکو، تیم تونس را با نتیجه پر گل 5-2 شکست دادند، ادن هازارد که در این بازی دو گل زد و به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد پس از پایان بازی در گفتگو خبرنگاران تیم ملی کشورش را قوی تر از 4 سال قبل دانست.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

هافبک تیم ملی فوتبال بلژیک به خبرنگاران گفت که تیمش در سطح قدرتمندی است و می تواند در این مسابقات جام جهانی روسیه بسیار موفق عمل کند.

تیم بلژیک در اولین مسابقه در مرحله گروهی جام جهانی 2018 هم پاناما را 3: 0 شکست داد.

هازارد در پاسخ به یک سوال که نظرش درباره این واقعیت که تیمش یکی از نامزدهای قهرمانی این مسابقات است، چیست؟ گفت: "ما تیم خوبی داریم، می توانیم جلو برویم. امروز ما قوی تر از چهار سال پیش هستیم."
وی درباره بازی با تونس نیز گفت: ما می دانستیم که تیم ملی تونس برای پیروزی بازی خواهد کرد، به آنها فضا ندادیم، و به همین دلیل به راحتی توانستیم مقابل آنها بازی کنیم."

هازارد گفت: "من آسیب دیدگی کمی دارم، اما فکر می کنم که همه چیز فردا خوب خواهد بود."

هافبک تیم ملی بلژیک درباره راملو لوکاکو که در این بازی دو گل زد و شمار گل های خود را مانند کریس رونالدو  به 4 رساند،گفت:
"من فکر می کنم، او کاملا لایق این گلزنی بودهاست، او به طور جدی تمرین می کند، و گل های تعیین کننده ای را می زند، بازی کردن کنار او برای من راحت است ، ما کاملا یکدیگر را درک می کنیم. "
هازارد در پایان گفت: ما یک تیم عالی داریم، اما روملو مهاجم است و او وظیفه دارد که گلزنی کند، من فکر می کنم او با این وظیفه اش مشکلی ندارد ، او در شرایط خوبی است و آن را نشان داده است. "
انتهای پیام/
هازارد : امسال می توانیم نتایج بهتری بگیریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار