رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان لرستان در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی هادی چگنی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان افزود: طبق ماده ۳۷ احکام دایمی برنامه توسعه کشور، دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای خود را به غیر از فصول یک و ۶ به منظور اطلاع رسانی از فعالیت‌های ادارات در اختیار صدا و سیما مرکز استان قرار دهند.

وی گفت: این مصوبه در ماه‌های آتی اجرا خواهد شد و شورای اطلاع رسانی استان متشکل از روابط عمومی‌های ادارات این مسئولیت را برعهده خواهد گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان افزود: میزان درصد اعتبار اختصاص یافته از سوی هر دستگاه در این راستا باتوجه اعتبارات، متفاوت است.

وی بیان کرد: تعدادی از طرح‌ها مانند احداث کارخانه آسفالت و احداث جایگاه سوخت سی ان جی که مغایرت قانونی ندارند، بررسی و تصویب شد.

سید موسی خادمی استاندار لرستان در ادامه این نشست گفت: زمین دولتی برای جاسازی طرح‌ها جهت فعالیت خدماتی در استان داده نخواهد شد.

انتهای پیام/م

یک درصد اعتبارات لرستان صرف اطلاع رسانی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.