پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال روستایی و فراگیر در هرمزگان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از پرداخت ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به طرح‌های اشتغال فراگیر و روستایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سلیمی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: از زمان ابلاغ اعتبارات اشتغالزایی به طرح‌های اشتغال فراگیر و روستایی استان، تاکنون بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
وی افزود: از این میزان تسهیلات، بیش از ۶۱۳ میلیارد ریال به طرح‌های روستایی و بیش از ۴۷ میلیارد ریال نیز به طرح‌ها فراگیر در قالب ۶۰ طرح توسط بانک‌های عامل در بخش‌های مختلف همچون کشاورز، صنعت، گردشگری پرداخت شده است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: پارسال در مجموع ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های اشتغالزایی استان اختصاص یافت.
سلیمی افزود: دوره استفاده از تسهیلات طرح‌های مشمول سرمایه ثابت حداکثر دو سال، دوره تنفس یک سال و بازپرداخت شش سال تعیین و مجموع دوره تامین مالی تسهیلات سرمایه در گردش حداکثر ۱۸ ماه است.
وی گفت: متقاضیان استفاده از تسهیلات طرح اشتغال فراگیر و روستایی برای بهره مندی از این تسهیلات باید در سامانه کارا به نشانی Kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.
انتهای پیام/ز

پرداخت بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اشتغال روستایی و فراگیر در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.