آغاز فعالیت مدرسه فوتبال شهرداری همدان

هجدهمین دوره مدرسه فوتبال باشگاه شهرداری همدان روز گذشته با حضور مسؤولان استان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آغاز به کار کرد.

آغاز فعالیت مدرسه فوتبال شهرداری همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه مدرسه فوتبال باشگاه شهرداری همدان گفت: لازمه رشد و پیشرفت استان داشتن اهداف بزرگ است و باید با استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها جایگاه همدان را در سطح ملی ارتقا بخشید.

 وی بیان کرد: همدان ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد و شایسته رسیدن به جایگاه برتر کشور و منطقه است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر استفاده مناسب از زیرساخت‌های موجود در اعتلای تیم‌های فوتبال پاس و شهرداری گفت: تیم پاس زمانی ظرفیت ملی و بین المللی داشت اما افرادی که بتوانند این تیم را نگه دارند، نداشتیم و با این حال فرصت برای جبران وجود دارد.

حاجی‌بابایی اظهار کرد: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران باید به سمت کلانشهر شدن پیش برود و همه مسؤولان باید در این مسیر گام بردارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان نیز با تأکید بر لزوم تلاش برای تعالی فرزندان کشور و توجه ویژه و شایسته‌ای که باید در این زمینه شود، گفت: حضور مسؤولان در این مراسم نشان‌دهنده تلاش برای آینده فرزندان کشورمان است تا بتوانیم نوجوان خود را در عرصه‌های مختلف به جهان معرفی کنیم.

رضوان سلماسی با بیان اینکه ورزش بخش اصلی زندگی شهروندان است، گفت: ورزش با شور و نشاطی که در مردم ایجاد می‌کند سبب می‌شود که در سایر مسائل موفق و خوب عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه ورود به عرصه ورزش کودکان و نوجوانان را به رقابت وامی‌دارد، عنوان کرد: این رقابت‌ها موجب می‌شود نگاه نوجوانان به جامعه متفاوت باشد به ویژه همگانی کردن ورزش که باید نگاه ویژه‌تری به آن شود.

علی فتحی نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم با اشاره به موضوع تخصصی فوتبال و نگاه مدرسه فوتبال گفت: نگاه به مدرسه فوتبال اگر با صرف درآمد باشد خوب نیست و اینجا فقط بحث اوقات فراغت است و از لحاظ آموزشی کیفیت و نظارت وجود ندارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان هم در این مراسم با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اساسی و سازنده شهرداری و دوره پنجم شورای شهر همدان بحث غنی‌سازی اوقات فراغت و توجه به مسائل فرهنگی اجتماعی و ورزشی همدان است، گفت: نزدیک به 20 فرهنگسرا و مجموعه ورزشی در زیرمجموعه شهرداری همدان بنا شده است تا فعالیت‌های مختص اوقات فراغت برای مردم فراهم شود.

سعید خوشبخت با اشاره به اینکه توجه جدی به تیم‌های پایه فوتبال شهرداری را هدفگذاری کرده‌ایم، افزود: 430 نفر از نوجوانان و نونهالان در مدرسه فوتبال باشگاه شهرداری ثبت‌نام شده است که زیر نظر کادر مربیان جوان و تحصیلکرده و متخصص آموزش می‌بینند و علاوه بر برنامه‌های ورزشی در مدرسه فوتبال برنامه‌های فرهنگی، هنری اجتماعی در نظر گرفته خواهد شد.

مدرسه فوتبال باشگاه شهرداری همدان، از مجهزترین مدارس این رشته ورزشی در فصل تابستان است و هر ساله خانواده‌ها از این مرکز استقبال زیادی می‌کنند. آیین افتتاحیه این دوره از مدرسه فوتبال باشگاه شهرداری همدان در زمین چمن سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان برگزار شد.

در این مراسم 430 نفر از نوجوانان و نونهالان همدانی همراه با خانواده‌های خود گرد آمدند تا این دوره را جشن بگیرند و به استقبال تابستانی شاد و پرتحرک بروند.

انتهای پیام/

مدرسه فوتبال شهردرای همدان آغاز به کار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.