بازدید هیئت اتریشی از پارک ملی دنا درکهگیلویه و بویراحمد

معاون سازمان حفاظت و پارک های ملی وزارت محیط زیست وتوسعه پایدار اتریش به همراه 9 نفر از کارشناسان و متخصصین این وزراتخانه از پارک ملی و مناطق حفاظت شده دنا بازدید کردند.

 بازدید هیئت اتریشی از پارک ملی دنا درکهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  گروه کارشناسان محیط زیست کشور اتریش در پی تفاهم نامه منعقد شده بین ایران و این کشور در سفری یک روزه به یاسوج ازپارک ملی ومناطق حفاظت شده کهگیلویه وبویراحمد بازدید کردند.
محسن جعفری نژاد گفت: بازدید متخصصان و کارشناسان محیط زیست اتریش در جهت اجرای تفاهم نامه علمی و عملیاتی بین سازمان حفاظت محیط زیست و این کشور اروپایی صورت گرفت.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمدافزود: تبادل اطلاعات و تجربیات علمی در راستای حفاظت از پارک های ملی و مناطق تحت مدیریت کشور یکی از محورهایی بود که در این تفاهم نامه مورد تاکید است.
جعفری نژاد اظهار کرد: این گروه 10 نفره در این سفری یک روزه از مناطق حفاظت شده کوه گل و خاریدون سی سخت واقع در پارک ملی دنا دیدن کردند.
دراین سفر و بازدید 3 رئیس پارک، 6 کارشناس از کشور اتریش و 5 نفر کارشناس از سازمان حفاظت محیط زیست ویکتوریا هاسبر معاون سازمان حفاظت و پارک های ملی وزارت محیط زیست اتریش را همراهی می کردند.

انتهای پیام/غ

بازدید معاون محیط زیست اتریش از پارک ملی دنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.