فعالیت ۲۴ مرکز فنی و حرفه‌ای در سیستان وبلوچستان

۲۴ مرکز مهارت آموزی فنی وحرفه‌ای درسیستان و بلوچستان فعال است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: این مجموعه با داشتن ۲۴ مرکز مهارت آموزی فعال در سراسر استان، این فرهنگ را به عنوان یکی از ابزار‌های مورد نیاز برای توسعه اشتغال در سطح جامعه ترویج می‌دهد.

مهرداد جهاندیده اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه‌ای متولی اشتغال در سطح کلان نیست، اما می‌تواند ظرفیت‌های زیادی را برای توسعه اشتغال ایجاد کند.

وی افزود: توانمندسازی زنان و آسیب دیدگان اجتماعی از طریق آموزش‌های مهارتی و ترویج این آموزش‌ها در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته راهبردی برای تحقق عدالت اجتماعی است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان از ارائه چهار میلیون و ۲۴۹ هزار و ۶۵۳ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی در سال ۹۶ خبر داد و تصریح کرد: این آموزش‌ها در خوشه‌های صنعت، فرهنگ و هنر، خدمات، کشاورزی و فناوری راهبردی در بخش دولتی به متقاضیان ارائه شده است.

جهاندیده افزود: ۲ میلیون و ۴۵ هزار و ۲۹۴ نفر ساعت از این آموزش‌ها برای بانوان و ۲ میلیون و ۶۲ هزار و ۹۵۷ نفر ساعت آن برای آقایان و بیش از ۱۴۱ هزار نفر ساعت آن به طور مشترک ارائه شده است.

انتهای پیام/گ

فعالیت مراکز فنی وحرفه ای در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: آموزش ، فنی و حرفه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.